تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر شهید سیاح طاهری در آبادان تشییع می‌شود
مراسم تشییع و تدفین شهید سیاح طاهری نیز 8 صبح روز سه‌شنبه از مصلای آبادان برگزار می‌شود و پیکر شهید در گلزار شهدای این شهرستان خاکسپاری خواهد شد
جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به شهادت یک مدافع حرم آبادانی در مبارزه با نیروهای تکفیری در سوریه، گفت: استقبال تمام عیار از پیکر شهید سیاح طاهری، مدافع حرم و از فرماندهان بزرگ جنگ، موجب سربلندی و افتخار آبادان است.

سرگرد عبدالحسن بعنونی‌نژاد در جلسه ستاد استقبال و خاکسپاری شهید سعید سیاح طاهری، نخستین شهید مدافع حرم آبادان که امروز برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه فرماندهان و مدافعان حرم، جایگاهی والا است و نمی‌توان به سادگی از استقبال پیکر این شهید عزیز گذشت.

وی ادامه داد: عصر امروز پیکر پاک شهید حاج سعید سیاح طاهری وارد اهواز می‌شود و مراسم وداع با شهید از سوی سپاه پاسداران استان برگزار می‌گردد.

بعنونی نژاد گفت: مراسم تشییع پیکر شهید فردا (یکشنبه) از مقابل حسینه ثارالله اهواز برگزار می‌شود و پیکر شهید ساعت 17 فردا به آبادان منتقل خواهد شد. شب دوشنبه ساعت 7 عصر وداع با شهید در سالن سپاه برگزار می شود.

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین شهید سیاح طاهری نیز 8 صبح روز سه‌شنبه از مصلای آبادان برگزار می‌شود و پیکر شهید در گلزار شهدای این شهرستان خاکسپاری خواهد شد.

سرهنگ ثامر چنعانی، مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خرمشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: شهید سعید سیاح طاهری هم در دوران دفاع مقدس فرمانده لایقی بود و هم بعد از جنگ. وی یکی از بنیان‌گزاران گردان مقداد و فرمانده این گردان بود و در امور فرهنگی نیز پیش‌قدم بود.

وی افزود: از آنجا که محل تولد و فعالیت این شهید، آبادان بوده است، همیاری و حضور مردم و مسئولان در روند برگزاری این مراسم باید هم‌راستا و هم‌جهت باشد.

شهید سعید سیاح طاهری، از رزمندگان و جانبازان آبادانی دوران دفاع مقدس، روز پنجشنبه در درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

شهید سیاح طاهری، نخستین شهید مدافع حرم از آبادان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار