تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش «رهیافت‌های علوم کشاورزی در پرتو قرآن»
مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «رهیافت‌های علوم کشاورزی در پرتو قرآن» در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان تا ۳۰ مهرماه تمدید شد
مهلت ارسال مقاله به همایش ملی "رهیافت‌های علوم کشاورزی در پرتو قرآن" در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان تا ۳۰ مهرماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی جولایی‌مفرد دبیر علمی این همایش با اعلام این خبر افزود: پیش از این مهلت ارسال مقالات به این همایش تا 16 مهرماه تعیین شده بود که با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان این مهلت تمدید شد.

وی اظهار کرد: محورهای این همایش شامل اهمیت کشاورزی در قرآن کریم، نگرشی بر آیات قرآن در ارتباط با علوم دامی، قرآن و اهمیت خاک و خاک‌شناسی، محیط زیست و اهمیت حقوق آن از نظر قرآن، بررسی اهمیت آب و آبیاری از منظر قرآن، قرآن و علوم باغبانی، قرآن و ژنتیک، پرورش نگه‌داری دام و طیور از نظر قرآن، صنایع غذایی و محصولات وابسته به آن در قرآن کریم و ... است.

دبیر علمی همایش ملی "رهیافت‌های علوم کشاورزی در پرتو قرآن" با اشاره به برگزاری این همایش یک‌روزه در چهارم آذرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر ، خاطرنشان کرد: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر به‌کارگیری قرآن و آموزه‌های دینی در علوم مختلف و با هدف توجه به جایگاه کشاورزی در قرآن و ایجاد فرصت ارائه نظر، بحث و هم‌اندیشی برای فعالان حوزه‌های مختلف قرآن و کشاورزی و ایجاد حوزه‌ای مشترک برای علاقمندان، این همایش را برگزار می‌کند
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار