تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۶۳۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید محصولات پیجینگ تحت شبکه جوان پردازش (شرکت پارس سیستم آینده)
شرکت جوان پردازش پارس سیستم آینده با نام تجاری “جوان پردازش” تولید کننده و فروشنده محصولات پیجینگ تحت شبکه و اینترکام تحت شبکه در ایران است.

پیجینگ جوان پردازش

خرید محصولات پیجینگ تحت شبکه جوان پردازش

استفاده از فناوری‌های روز دنیا، کارشناسان متخصص، تیم جوان، پویا و خلاق و ارتباط مداوم با مشتریان و بررسی نیاز آن‌ها باعث شده است که محصولات تولیدی شرکت جوان پردازش از بهترین‌های بازار باشند. این شرکت محصولات خود را در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی عرضه می‌کند و شما بسته به نیاز خود می‌توانید خرید پیجینگ تحت شبکه در انواع مختلف بلندگوهای تحت شبکه، اینترکام ها، مرکز تلفن تحت شبکه، آمپلی فایر های تحت شبکه و دیگر خدمات نصب و اجرا را توسط جوان پردازش دریافت کنید.

برخی از مهم‌ترین مزایای محصولات جوان پردازش عبارت‌اند از:

  • تولید شده مطابق با نیاز مشتریان ایرانی: بومی‌سازی محصولات یکی از مهم‌ترین پارامترها در تولید محصولات خارجی در ایران به‌شمار می‌آیند. چرا که در بسیاری از موارد، نیاز مشتریان ایرانی با مشتریان خارجی متفاوت است و به امکانات بیشتر و اختصاصی‌تری نیاز دارند. متخصصان شرکت جوان پردازش با درک این موضوع مهم، محصولات این شرکت را کاملا بومی‌سازی کرده و مطابق با نیاز مشتریان ایرانی طراحی و تولید می‌کنند
  • کیفیت ساخت بسیار بالا: یکی از مهم‌ترین دلایلی که برند جوان پردازش توانسته طی 15 سال اخیر به شهرت بسیار زیادی برسد، اهمیت به کیفیت محصولات خود و رضایت مشتریانش بوده است. تمام تجهیزات مخابراتی و ارتباطی تحت شبکه این شرکت با بیشترین کیفیت و با بهترین متریال‌ها تولید می‌شوند
  • گارانتی و خدمات پس از فروش بی‌نظیر: تمامی محصولات جوان پردازش با گارانتی و خدمات پس از فروش بی‌نظیر عرضه می‌شوند تا مشتریان با خیال راحت از تجهیزات تولیدی این شرکت در شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی خود استفاده کنند
  • برخورداری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا: یکی از مشکلات برخی تجهیزات مخابراتی و ارتباطی ایرانی، قدیمی بودن تکنولوژی مورد استفاده در آن‌ها است. درصورتی‌که شرکت جوان پردازش به علت استفاده از نیروی متخصص و جوان، از تکنولوژی روز دنیا در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند و به همین خاطر شما می‌توانید با خرید محصولات این شرکت، کار با جدیدترین تجهیزات تحت شبکه دنیا را تجربه کنید

تنوع بالای محصولات پیجینگ و اینترکام شرکت جوان پردازش

تنوع بالای محصولات پیجینگ و اینترکام شرکت جوان پردازش

وقتی صحبت از سبد محصولات شرکت جوان پردازش می‌شود، باید به شما بگوییم که با یک لیست بسیار بلند روبه‌رو خواهید شد. در این لیست محصولات متنوعی مانند انواع بلندگوهای تحت شبکه، اینترکام، تقویت‌کننده صوتی، سامانه پیجینگ و مرکز تلفن تحت شبکه قرار می‌گیرند. البته باید اشاره کرد که محصولات عنوان‌شده تنها گروه اصلی محصولات شرکت جوان پردازش هستند و محصولات بسیار زیاد دیگری نیز در زیرمجموعه این تجهیزات قرار می‌گیرند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید راهنمای خرید پیجینگ جوان پردازش را مشاهده کنید.

شما می‌توانید بسته به نیاز خود، انواع تجهیزات مخابراتی و ارتباطی تحت شبکه را از شرکت جوان پردازش خریداری کنید. البته باید گفت که اگر در زمینه انتخاب و خرید این تجهیزات دچار مشکل هستید، هیچ نگرانی نداشته باشید. چرا که شما می‌توانید از طریق درگاه‌های ارتباطی مختلف با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و نیاز خود را مطرح کنید. همچنین یکی از مهم‌ترین خدمات این شرکت، ارائه مشاوره برای پیاده‌سازی سامانه پیجینگ در کسب‌وکار شما است.

اسپیکر و بلندگو تحت شبکه

خرید محصولات اصلی شرکت جوان پردازش

www.javanpardazeshtele.com

اسپیکر و بلندگو تحت شبکه

یکی از مهم‌ترین اجزای هر شبکه ارتباطی در محیط‌های مختلف، اسپیکر یا بلندگو تحت شبکه است. شرکت جوان پردازش نیز با استفاده از دانش و تجربه کارشناسان متخصص خود، انواع این تجهیزات را با بهترین کیفیت و کارایی تولید می‌کند. این شرکت انواع بلندگو ستونی، سقفی و شیپوری تحت شبکه را تولید می‌کند. هر یک از این بلندگوها کاربری مخصوص به خود را دارند و شما باید مطابق با نیازتان آن‌ها را خریداری کنید.

در ادامه به سه مدل بلندگوی تحت شبکه تولیدی شرکت جوان پردازش آشنا می‌شویم:

  • بلندگوی ستونی تحت شبکه: این نوع بلندگوها همان‌طور که از اسمشان مشخص است، روی ستون و حتی دیوار نصب می‌شوند. از این اسپیکرها می‌توان برای اتصال انواع سیستم‌های ارتباطی تحت شبکه استفاده کرد. برای مثال این بلندگوها از پروتکل SIP پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند دیتا و برق را با فناوری PoE انتقال دهند. بسته به مدل بلندگوهای ستونی تحت شبکه جوان پردازش، شما می‌توانید محصولی با مشخصات فنی مورد نظرتان خریداری کنید
  • بلندگوی سقفی تحت شبکه: یکی از پرفروش‌ترین انواع بلندگوهای تحت شبکه شرکت جوان پردازش، بلندگوهای سقفی هستند. این نوع بلندگوها را احتمالا در بیمارستان‌ها و محیط‌های اداری و آموزشی مشاهده کرده‌اید. چرا که می‌توان آن‌ها را درون سقف‌های کاذب نصب کرد و به همین خاطر نصب بسیار آسانی دارند. بسته به مدل، بلندگوی سقفی جوان پردازش با مشخصات فنی متفاوتی قابل تهیه است
  • بلندگوی شیپوری تحت شبکه: این نوع بلندگو را می‌توان یکی از رایج‌ترین انواع بلندگوی تحت شبکه دانست که بیشتر از آن برای محیط‌های بیرونی استفاده می‌شود. چرا که مقاومت بالایی در برابر نفوذ گردوغبار و آب دارد و می‌تواند روی دیوار و پایه‌های فلزی نصب شود. این بلندگوی شرکت جوان پردازش نیز در مدل‌های بسیار متنوعی با مشخصات فنی مختلف عرضه می‌شود

محصولات اینترکام تحت شبکه

محصولات اینترکام تحت شبکه

اینترکام را می‌توان قلب یک سیستم ارتباطی تحت شبکه در نظر گرفت که کارکنان با استفاده از آن می‌توانند با قسمت‌های مختلف شبکه ارتباط مستقیم برقرار کنند. شرکت جوان پردازش طیف وسیعی از این نوع تجهیزات را نیز تولید می‌کند. از جمله اینترکام‌های تولیدی این شرکت می‌توان به اینترکام رومیزی، تلفن صنعتی، اینترکام میکروفن‌دار، توکار دیواری و دیواری اشاره کرد. برخی از مدل‌های اینترکام تولیدی جوان پردازش از نوع ضد آب هستند و می‌توان آن‌ها را در محیط‌های بیرونی نصب کرد.

شما بسته به کاربری مورد نظرتان، می‌توانید انواع اینترکام را از مجموعه جوان پردازش خریداری کنید. باید اشاره کرد که تمام اینترکام‌های تولیدی این شرکت از پروتکل SIP پشتیبانی می‌کنند تا شما بتوانید به‌راحتی از آن‌ها در شبکه ارتباطی خود استفاده کنید.

محصولات آمپلی فایر تحت شبکه

محصولات آمپلی فایر تحت شبکه یا تقویت‌کننده صوتی تحت شبکه

زمانی که در یک شبکه ارتباطی، از تعداد زیادی بلندگوی آنالوگ استفاده شود و این بلندگوها بدون کابل‌کشی به یکدیگر متصل باشند، باید از تقویت‌کننده صوتی یا آمپلی‌فایر استفاده کرد. با توجه به این که شما می‌توانید تمام تجهیزات مورد نیاز شبکه‌ ارتباطی خود را از شرکت جوان پردازش خریداری کنید، این شرکت انواع آمپلی‌فایر را نیز تولید می‌کند. آمپلی‌فایرهای تولیدی این شرکت بسیار مدرن هستند و شما می‌توانید از طریق وب، آن‌ها را برنامه‌ریزی و مدیریت کنید. به زبان ساده‌تر، برای پخش رادیو، موسیقی، اذان (خودکار)، منطقه‌بندی و تغییر میزان بلندی صدا، تنها کافی است آدرس آی‌پی دستگاه را در یک مرورگر تایپ کرده و سپس وارد صفحه تنظیمات آن شوید.

انواع آمپلی‌فایرهای تولیدی جوان پردازش عبارت‌اند از:

  • آمپلی‌فایر تحت شبکه اهمی
  • آمپلی‌فایر تحت شبکه ولتی

تجهیزات سامانه پیجینگ تحت شبکه

تجهیزات سامانه پیجینگ تحت شبکه؛ از مهم‌ترین محصولات جوان پردازش

شما برای پیاده‌سازی یک شبکه پیجینگ در محیط کسب‌وکار خود به تجهیزات مختلفی نیاز دارید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، پنل مرکز پیجینگ است. البته در کنار این پنل، شما باید از یک نرم‌افزار مخصوص نیز برخوردار باشید. شرکت جوان پردازش به‌عنوان یکی از مجریان اصلی این سامانه در کشور، پنل مرکزی و نرم‌افزار مخصوص این سامانه را عرضه می‌کند.

شما در صورت خرید پنل مرکزی پیجینگ از این شرکت، می‌توانید نرم‌افزار مدیریت سامانه پیجینگ را نیز دریافت کنید. همچنین این نرم‌افزار به‌صورت جداگانه نیز توسط شرکت جوان پردازش به فروش می‌رسد. باید اشاره کرد که این نرم‌افزار یکی از پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین نرم‌افزارهای سامانه پیجینگ در ایران است که به‌صورت انحصاری توسط جوان پردازش به بازار عرضه می‌شود.

تجهیزات مرکز تلفن تحت شبکه

تجهیزات مرکز تلفن تحت شبکه

شبکه تلفن تحت شبکه یکی دیگر از سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی پرکاربرد در شرکت‌ها است. از طریق این شبکه کارمندان می‌توانند بر بستر اینترنت یا شبکه داخلی، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شرکت جوان پردازش در زمینه تجهیزات مرکز تلفن تحت شبکه نیز دو محصول بسیار خاص طراحی و تولید کرده است. این دو محصول عبارت‌اند از پنل مرکز تلفن تحت شبکه و نرم‌افزار اختصاصی آن. شما می‌توانید با خرید پنل، نرم‌افزار را نیز دریافت کنید. همچنین نرم‌افزار مرکز تلفن تحت شبکه نیز به‌صورت جداگانه توسط شرکت جوان پردازش به‌ فروش می‌رسد.

جوان پردازش

جوان پردازش؛ برندی که همواره می‌درخشد

شرکت جوان پردازش طی 15 سال فعالیت خود توانسته است با ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان خود، به مرور زمان به یکی از معتبرترین و خوشنام‌ترین برندها در حوزه تجهیزات ارتباطی و مخابراتی تحت شبکه تبدیل شود. این شرکت با طراحی و تولید محصولات بسیار پیشرفته با فناوری‌های روز دنیا، توانسته تمام رقبای خود را کنار بزند. جوان پردازش تنها از نیروی کار متخصص، متعهد و مجرب در مجموعه خود استفاده می‌کند و به همین علت تا به امروز توانسته بیشتر از 800 مشتری داشته باشد.

اگر به پیاده‌سازی یک سیستم ارتباطی تحت شبکه نیاز دارید و می‌خواهید این فرایند را به یک مجری معتبر و باسابقه بسپارید، پیشنهاد می‌کنیم شرکت جوان پردازش را انتخاب کنید. برای این کار تنها کافی است سری به وب‌سایت این شرکت بزنید و از طریق درگاه‌های ارتباطی مختلف، با کارشناسان جوان پردازش تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در کنار بررسی نیازهای شما، بهترین تجهیزات تحت شبکه را به شما معرفی می‌کنند تا شما در مسیر اجرای یک سیستم ارتباطی تحت شبکه موفق شوید.

شرکت جوان پردازش

 

:
:
:
آخرین اخبار