تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۵۸۰۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا و چگونه باید از پیامک تبلیغاتی استفاده کنیم؟(9 دلیل مهم)
امروزه کسب و کارهای زیادی از پیامک تبلیغاتی در راستای بازاریابی ، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی استفاده می کنند . پیامک تبلیغات...
 امروزه کسب و کارهای زیادی از پیامک تبلیغاتی در راستای بازاریابی ، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی استفاده می کنند . پیامک تبلیغاتی روش مدرن بازاریابی است که قابلیت های بروز مورد نیاز برای بازاریابی بهینه را در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار می دهد.
پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی در واقع یک متن با محتوای تبلیغاتی مورد نظر شماست که به صورت پیامک به دست مخاطبانی که در نظر دارید می رسد.برای استفاده از این امکان لازم است در ابتدا در یک سامانه پیامکی ثبت نام نمایید.

سامانه پیامکی محیطی آنلاین است که قابلیت استفاده از خدمات پیامکی را فراهم می کند و به شما کمک می کند تا پیامک های تبلیغاتی کسب و کار خود را ارسال کنید . 9 دلیل مهم برای استفاده از پیامک تبلیغاتی به صورت کلی عبارتند از :

1. تعرفه مناسب ارسال پیامک

2. قابلیت استفاده ی پیوسته و دائمی

3. بازگشت وجه پیامک های ارسال نشده به پنل کاربر

4. انتخاب دقیق مخاطبان

5. انتخاب دقیق مخاطبان

6. پشتیبانی 24 ساعته

7. خط اختصاصی رایگان

8. گزارش کامل و دقیق ارسال پیامک

9. هزینه مناسب شارژ پیامک

در ادامه دلایل لزوم استفاده از پیامک تبلیغاتی را به طور مفصل توضیح می دهیم و سپس به شرایطی که برای انتخاب سامانه پیامکی مناسب لازم است می پردازیم.

1- تعرفه مناسب ارسال پیامک

مهم است که از روش تبلیغاتی ای استفاده نمایید که علاوه بر بازدهی بالا،هزینه مناسبی نیز داشته باشد.استفاده از پیامک تبلیغاتی یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که در اختیار کسب و کار ها قرار دارد.

نکته مهم در کنار ارزان بودن این روش،بازدهی بالا نسبت به سایر روش ها است.پیامک تبلیغاتی که به مخاطبان ارسال می شود،نزدیک به صد درصد مورد توجه قرار می گرد.

پیامک تبلیغاتی

2- قابلیت استفاده ی پیوسته و دائمی

همانطور که قبلا توضیح داده شد، برای ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز به ثبت نام در سامانه پیامکی است.سامانه پیامکی به صورت شبانه روزی و همیشگی تنها با اتصال به اینترنت امکانپذیر است.از این رو هر زمان که نیاز به تبلیغات و یا ارتباط با مشتریان داشته باشید می توانید به راحتی پیامک ارسال نمایید.

3- بازگشت وجه پیامک های ارسال نشده به پنل کاربر

فقط هزینه پیامک هایی را پرداخت می نمایید که به دست مخاطبان رسیده باشد.این قابلیت در بین روش های مختلف تبلیغاتی منحصر به فرد است .

برای مثال اگر یک بیلبورد تبلیغاتی را اجاره کنید،افراد زیادی به آن توجه نمی کنند در حالی که هزینه زیادی برای اجاره پرداخت کرده اید.در ارسال پیامک تبلیغاتی این مشکل وجود ندارد .

 پیامک تبلیغاتی

4- انتخاب دقیق مخاطبان

به کمک بانک های اطلاعتی مختلفی که در سامانه پیامک در دسترس می باشد،می توانید مخاطبان را بر اساس شهر محل زندگی،منطقه جغرافیای محل سکونت،جنسیت و سن مخاطبان و شغل آن ها انتخاب نمایید.

به کمک این قابلیت دقیق ترین انتخاب برای مخاطبان را دارید تا پیامک تنها به افرادی ارسال شود که مورد نظر شما می باشند و به این طریق از صرف هزینه اضافه جلوگیری می شود.

برای انتخاب پنل اس ام اس ،انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار دارد.از بین شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی باید شرکتی را انتخاب نمایید که حداقل شرایط زیر را داشته باشند.

5- عدم دریافت هزینه ثبت نام

در سامانه ای ثبت نام نمایید که نیاز به پرداخت هزینه اولیه برای عضویت نداشته باشد.

برخی شرکت ها برای ارائه خدمات هزینه اولیه دریافت می کنند اما بعضی دیگر بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان این خدمات را در اختیار کاربران قرار می دهد.بهترین سامانه بدون هزینه اولیه امکانات کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

6- پشتیبانی 24 ساعته

یک پشتیبانی خوب و مؤثر برای تمامی ارائه دهنده های سرویس های خدماتی الزامی است. دقت نماییید شرکت ارائه دهنده خدمات،به صورت شبانه روزی پشتیبانی ارائه دهد.

7- خط اختصاصی رایگان

هنگام انتخاب سامانه توجه نمایید تا خط اختصاصی رایگان در سامانه فعال باشد.در غیر این صورت لازم است با پرداخت هزینه اضافه،خط اختصاصی جهت ارسال پیامک خریداری نمایید.

8- گزارش کامل و دقیق ارسال پیامک

گزارش کامل و دقیق ارسال ها به کاربران اطلاعات دقیقی از تعداد پیامک های ارسال شده و وضعیت پیامک های ارسال شده می دهد که لازم است در سامانه پیامکی ارائه شود.

9- هزینه مناسب شارژ پیامک

برای ارسال پیامک نیاز به خرید و شارژ پیامک است.در سامانه ای ثبت نام نمایید که مناسب ترین هزینه را در کنار کیفیت ارسال و خدمات بالا ارائه دهد.

سامانه پیامک

با توجه به اطلاعاتی که در بالا ارائه شد و دلایل لزوم اینکه چرا باید از پیامک تبلیغاتی استفاده کنیم را به صورت کامل توضیح دادیم .

چنانچه اگر قصد انتخاب سامانه پیامکی با شرایط فوق را دارید،پیشنهاد میکنیم سامانه پیامک بهین پیام را انتخاب نمایید.برای ثبت نام رایگان و فوری در سامانه پیامک بهین پیام می توانید عدد 333 را به شماره ی 500020600 پیامک نمایید تا کارشناسان پیام رسان در کوتاه ترین زمان جهت ارائه مشاوره های تبلیغاتی و بازاریابی از طریق پیامک با شما تماس حاصل نمایند.

:
:
:
آخرین اخبار