تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۵۵۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فول اکانت، اکانت کامل در دستان شما

فول اکانت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد ایجاد حساب کاربری در وب سایت‌های خارجی و یا افتتاح حساب‌هایی مانند پی پال را داشته و موفق به این کار نشده‌اید. متأسفانه در کشور ایران به دلیل وجود تحریم‌ها و مشکلات مختلف امکان ایجاد حساب و یا وریفای بسیاری از حساب‌های کاربری وجود ندارد. 

مهم‌ترین خدمات ارائه شده در فول اکانت

فول اکانت یکی از وب سایت‌ها بسیار معتبر و ایمن است که در زمینه افتتاح حساب و وریفای انواع حساب‌های کاربری مختلف فعالیت می‌کند. این مجموعه تمام خدمات و فعالیت‌های موردنظر در این زمینه را به سادگی و با هزینه‌ای بسیار مناسب برای شما انجام می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات این مجموعه آشنا شویم. 

افتتاح حساب پی پال

افتتاح حساب پی پال

پی پال را میتوان بزرگترین سیستم پرداخت آنلاین در دنیا به حساب آورد. تمام افرادی که در فعالیت و نقل و انتقالات مالی خود را از طریق سیستمهای آنلاین انجام میدهند، از این سیستم استفاده میکنند. این حساب بانکی اینترنتی امکان دریافت و پرداخت را از طریق اینترنت برای شما فراهم میکند. با استفاده از این حساب کاربری میتوانید از تمام وب سایتهای خارجی خرید کنید. 
در ایران به دلیل وجود تحریمها امکان ایجاد حساب پی پال وجود ندارد، به همین دلیل پرداخت و دریافت وجه از طریق وب سایتهای خارجی با مشکل روبرو میشود. بسیاری از فریلنسرها و افرادی که که با وب سایتها و کارفرماهای خارجی در ارتباط هستند با مشکل روبرو شده و برای دریافت دستمزد خود نمیتوانند از پی پال استفاده کنند.
 فول اکانت این مشکل را برای شما عزیزان برطرف کرده و به راحتی شما میتوانید با خرید حساب پی پال از سایت فول اکانت از تمامی امکانات این حساب بهره ببرید.

همچنین در صورت نیاز به نقد کردن درآمد ارزی خود میتوانید از سایت‌های زیر استفاده نمایید: 

safirpayment

iranicard

nikpardakht

مهمترین ویژگیهای حساب افتتاح شده از طریق فول اکانت به صورت زیر هستند:

•    امنیت بسیار بالا
•    کارت بانکی با تاریخ انقضا ۵ ساله
•    تاییدیه مدارک هویتی
•    افتتاح حساب پی پال پرسونال و بیزینس

احراز هویت بایننس

احراز هویت بایننس

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال است که حجم بالایی از معاملات در حوزه ارزهای دیجیتال از طریق آن انجام میشود. در این صرافی میتوان در زمینه 150 ارز مختلف فعالیت نمود که مهمترین آنها بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و ... هستند. این صرافی خدمات خود را به صورت کاملاً شفاف، ایمن، با دقت و سرعت بالا ارائه میدهد. مهمترین ویژگی آن که باعث این اندازه محبوبیت و استفاده کاربران از آن شده، قابل اعتماد بودن آن است. همچنین میزان کارمزد پایینی را به ازای معاملات مختلف دریافت میکند. حساب بایننس از صرافیهایی است که ایرانیان زیادی از آن استفاده میکنند. 
یکی دیگر از خدمات بسیار مهمی که در مجموعه فول اکانت انجام میشود، وریفای بایننس است. شما میتوانید ابتدا حساب کاربری را برای خود ایجاد و در صورت رضایت آن را وریفای کنید. از مهمترین مزیتهای افتتاح حساب در فول اکانت این است که اگر از خدمات ارائه دشه رضایت نداشته باشید، میتوانید سفارش خود را لغو و هزینه پرداخت شده را دریافت کنید. قیمتهای این مجموعه بسیار منصفانه است و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میگیرند. همچنین به صورت کامل توسط کارشناسان مجموعه پشتیبانی شده و هرگونه سؤال یا مشکلی برای شما پیش بیاید، در سریعترین زمان ممکن رسیدگی میشود. 

شماره مجازی گوگل ویس

شماره مجازی گوگل ویس

گوگل ویس یکی از سرویسهای تلفنی است که خدمات آن بر پایه اینترنت انجام میشود. این سرویس در سال 2009 توسط شرکت گوگل ایجاد و ارائه شده است. از مهمترین مزیتهای استفاده از این سرویس این است که افراد میتوانند از طریق اتصال به اینترنت، تماس تلفی و ارسال پیام را انجام داده و هزینه بسیار پایینی برای آنها به همراه داشته باشد. گوگل ویس یک سرویس ویپ است، به همین دلیل تنها از طریق اینترنت قابل استفاده است و نیازی به اتصال از طریق سیم تلفن نخواهد داشت. اگر حساب کاربری گوگل ویس داشته باشید، یک شماره واقعی از کانادا یا آمریکا در اختیار شما قرار میگیرد. این شماره تلفن دقیقاً کارایی مشابه سیم کارت فیزیکی دارد.
مهمترین امکانات اکانت گوگل ویس به صورت زیر هستند: 
•    به صورت کاملاً رایگان امکان دریافت و ارسال پیام از آمریکا و کانادا برای شما فراهم میشود
•    به صورت رایگان امکان برقراری تماس از این دو کشور نیز فراهم میشود
•    اگر اکانت خود را شارژکنید میتوانید با کشورهای دیگر نیز ارسال پیام و برقراری تماس داشته باشید
•    به کمک این شماره میتوانید حسابهای کاربری مانند پی پال را وریفای کنید
•    در سرویسهایی مانند تلگرام حساب کاربری ایجاد کنید
•    این شماره کاملاً دائمی است و امنیت بسیار بالایی دارد. (البته در صورت استفاده نشدن از آن حساب کاربری غیر فعال میشود. برای جلوگیری از این مشکل به صورت ماهیانه حداقل یکبار از شمارهای دلخواه پیامی برای شماره خود ارسال کنید. )
شما میتوانید از طریق فول اکانت برای خرید گوگل ویس اقدام نمایید. این شمارههای به دو صورت دائمی و موقت فعال شده که هر کدام قیمت خاص خود را دارند. شمارههای دائمی به صورت اختصاصی فعال شده و امکان برقراری تماس و دریافت و ارسال پیامک دارند. شمارههای موقت معمولاً بین 7 تا 10 روز فعال میشود و شمارههایی کاملاً اختصاصی هستند. این شمارهها تنها دریافت پیامک انجام شده و امکان ارسال پیامک یا برقراری تماس وجود ندارد. 


همانطور که مشاهده کردید سرویسها و حسابهای کاربری مختلفی وجود دارد که به دلیل وجود تحریمها امکان ایجاد، وریفای و استفاده از آنها در ایران وجود ندارد. بسیاری از افرادی که کسب و کار خارجی دارند، فریلنسرهایی که برای سایتها و کارفرماهای خارجی کار میکنند، افرادی که در زمینه ارزهای دیجیال فعالیت میکنند و ... به این حسابهای کاربری و سرویسهای مرتبط نیاز دارند. فول اکانت با کمک تیم پشتیبانی قوی خود تمام خدمات موردنیاز را با هزینهای بسیار مناسب ارائه میدهد. با استفاده از خدمات این مجموعه میتوانید به کسب درآمد ارزی بپردازید. 

:
:
:
آخرین اخبار