تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۲۳۲۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین شرکت خدمات نصب و راه اندازی شبکه

نصب و راه اندازی شبکه شامل چه خدماتی می‌شود؟  

در این مطلب به بررسی خدمات شبکه و مواردی که مربوط به این دسته می‌شود خواهیم پرداخت. 

شبکه ی کامپیوتری راهی بسیار مناسب برای استفاده از سیستم و اجزای آن است. استفاده از این راه مناسب برای بیشتر سازمان های کوچک و حتی بزرگ نیز می باشد. یک شبکه کامپیوتری به تمامی مشترکین خود این اجازه را می دهد که همه عملکرد های یک کسب و کار را همانند ارتباطات، انتقال داده و ذخیره را راحت تر مدیریت کنید. 

نصب و راه اندازی شبکه

نصب و راه اندازی شبکه چیست؟

اگر می خواهید در کسب و کار خود ارتقا پیدا کنید، لازم است به فکر نصب و راه اندازی شبکه در جهت رشد کسب و کار  خود باشید تا از مزایای آن بهره مند شوید.
تردید نکنید که هرکسی و یا هر شرکتی توانایی لازم برای راه اندازی یک شبکه‌ی موفق را ندارد، پس کار را باید به کاردان بسپارید.

خدمات یک شرکت با تجربه در حوزه نصب و اجرای شبکه‌ های کامپیوتری می تواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. شرکت خدماتی  آوش نت این افتخار را دارد که با داشتن  متخصصان شبکه‌ حرفه ای در همه‌ ی حوزه‌ ها مانند امنیت شبکه و یا مانیتورینگ شبکه و سایر خدمات در این زمینه بهترین و کامل‌ترین سیستم  را به مشتریان  عزیز خود ارائه دهد.

اما نصب و راه اندازی شامل چه مواردی می‌شود: 

توجه داشته باشید که معمولا راه اندازی شبکه بیشتر متوجه بخش پسیو می‌شود. اما در بسیاری از موارد بخش اکتیو هم به ناچار در همین زمینه قرار می گیرد. 

  1. کابل کی شبکه
  2. مستند سازی 
  3. خرید تجهیزات لازم 
  4. جمع آوری تجهیزات قدیمی و قبلی 
  5. نصب انواع سوئیچ و روتر و... 
  6.  نصب دوربین مداربسته
  7. تست و تحلیل شبکه 
  8. نصب شبکه وایرلس
  9. نصب سیستم های امنیتی
  10. نصب تجهیرات سرور
  11. نصب و آرایش رک 
  12. نصب سنسورهای کنترلی
  13. کابل کشی برق 
  14. پیاده سازی سیستم تلفنی voip
  15. پیاده سازی سیستم تلفنی سانترال 
  16. طراحی سیستم مانیتورینگ
  17. نصب فایروال
  18. و......

نصب و راه اندازی شبکه  به چه سازمان ها و یا شرکت هایی توصیه می‌شود؟

این یک سوالی است  که ممکن است ذهن اکثر مدیران و مسئولان را درگیر کند  آیا سازمان و یا شرکت  ما هم به ایجاد یک شبکه‌ی کامپیوتری نیاز خواهد داشت؟

اصلا چه شرکت‌ هایی نیاز به نصب و اجرای شبکه در مجموعه‌ی خود دارند؟

در حالت کلی، هدف از راه اندازی و شروع کار شبکه، فراهم کردن زیر ساخت برای برقراری ارتباطی کاملا یکپارچه با امنیت بالا است.

این ارتباط می تواند بین تمامی بخش ها و بخش‌های مختلف یک سازمان، کارمندان و... درآن مجموعه و دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در یک شرکت بکار رفته صورت گیرد. پس در نتیجه، اگر طراحی یک شبکه اصولی و مناسب به دست یک فرد  با تجربه به درستی انجام شده کارفرمایان می‌ توانید از ارتباطی با هزینه کمتر و سرعت بسیار بیشتر به منظور ارسال و دریافت داده‌ های صوتی و تصویری از طریق روش های مختلف  بهره مند شوند و مانند یک سیستم وایرلس عمل کنید.

پس می توان گفت که  نصب و اجرای شبکه‌ های کامپیوتری بیشتر به مجموعه‌ هایی توصیه می شود که تمایل به  برقراری ارتباطی یکپارچه بین همه بخش‌های مختلف در یک مجموعه هستند. چرا که تنها با یک بار پرداخت کردن هزینه برای خدمات شبکه، از پرداخت هزینه بسیار زیاد  ارتباطات در دراز مدت معاف می شوند!

خدمات بعد از نصب و راه اندازی شبکه 

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری کاری است که بعد از راه اندازی سیستم شبکه نیاز است که هر چند وقت یکبار تکنسین از شبکه ها داشته باشد تا این سیستم برای همیشه پایدار و بروز بماند. 

خدمات پشتیبانی از شبکه و یا سخت افزار این زمینه  یا به عبارتی نگهداری شبکه های کامپیوتری، مهمترین فعالیت شرکت آوش نت در زمینه خدمات شبکه‌ است.

پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در حال حاضر اصلی ترین نیاز شرکت‌ها، مؤسسات، کارخانجات، سازمان‌ها، آموزشگاه‌ها ، هتل‌ها و … در حوزه ای تی و یا انفورماتیک  است.

رشد و نفوذ در زمینه ای تی در تمامی حوزه‌های کسب و کار این نیاز را ایجاد کرده که تمامی محیط های تجاری ، اداری ، صنعتی ، آموزشی و … نیاز شدیدی در زمینه پشتیبانی ازکامپیوتر و شبکه، نصب و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه و سرویس‌های مرتبط با آن احساس کنند. 

پشتیبانی نرم افزار شبکه:

خدمات پشتیبانی از نرم افزار شبکه بخشی از خدمات در بخش  اکتیو در شبکه می‌ باشد. که شامل نگهداری از نرم افزارها و بک‌ آپ‌ گیری و پشتیبان‌ گیری از تمامی اطلاعات و نرم‌ افزار های موجود و همچنین مستند سازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می‌ باشد.

  •  نصب و آپدیت ویندوزهای  سرور
  •  رفع ایرادات احتمالی  از نرم افزارها
  •  نظارت بر امنیت تمامی سیستم‌ها، به ویژه اینترنت
  •  نصب و ارتقاء نرم‌افزارهای شبکه
  •  پشتیبانی و حفظ و نگهداری از اطلاعات و دیتاهای شرکت
  •  پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات شبکه و آینده نگری در این زمینه 

نصب و راه اندازی شبکه

پشتیبانی سخت افزار شبکه:

خدمات پشتیبانی از شبکه و بخش سخت افزار یا همان زیر ساخت ، شامل پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری و زیر ساختی شلکه  در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه مانند تجهیزات زیر ساخت و پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، سیستم‌ های کامپیوتری و تجهیزات برای سیستم های اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… می‌ باشد.

  •  مشاوره شبکه به صورت آنلاین  برای خرید تجهیزات
  •  مانیتورینگ تجهیزات شبکه به صورت آنلاین
  •  عیب یابی و رفع خرابی تجهیزات سخت افزاری شبکه
  •  بازدید های دوره‌ ای به منظور مراقبت و پیشگیری از خراب شدن دستگاه ها
  •  نصب و ارتقاء تجهیزات سخت افزاری شبکه
  •  عیب یابی و رفع خرابی زیر ساخت و پسیو شبکه
:
:
:
آخرین اخبار