تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۹۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی شوشتر خبر داد:
مبارزه با استعمال قلیان در شوشتر
فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر از مبارزه جدی با استعمال قلیان در محل‌های عمومی شهر شوشتر خبر داد.

صادق تاجی‌پور در گفت‌وگو با فارس،اظهار داشت: استعمال قلیان در مراکز عمومی بسیار رواج پیدا کرده است و به این دلیل مبارزه با این پدیده از طرف نیروی انتظامی طبق قانون آغاز شده است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
وی افزود: برای مبارزه با استعمال قلیان قانون مصوب وجود دارد و این مهم نیز در شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر مورد تصویب و تاکید قرار گرفته است و به این دلیل در دستور کار اجرایی نیروی انتظامی قرار دارد.
تاجی‌پور با اشاره به اینکه جمع‌آوری قلیان‌ها در سطح پارک‌های شهرستان آغاز شده است، تاکید کرد: جمع‌آوری قلیان در سطح شهرستان شوشتر آغاز شده است و عزم جدی برای مقابله با این پدیده در مسئولان دستگاه‌های مرتبط در شوشتر وجود دارد.
فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر با اشاره به آغاز طرح از دو شب پیش در پارک‌ها افزود: تاکنون بیش از 30 قلیان از استعمال کنندگان جمع‌آوری شده است.
وی همچنین از مسئولان خواستار مبارزه با مصادیق این امر شد و تاکید کرد: مسئولان در سطح شهرستان نیز باید مغازه‌هایی را که نسبت به فروش و یا اجاره قلیان آماده در سطح شهرستان اقدام می‌کنند، تذکر جدی دهند و پس از گذشت مهلت قانونی با آنها برخورد جدی به عمل آورند.
تاجی‌پور خاطر نشان کرد: شوشتر شهری توریستی و مسافر پذیر است و باید به نحوی اقدام کرد که چهره شهرستان مخدوش نشود.
:
:
:
آخرین اخبار