تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۹۷۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوشتر:
شوشتر از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد
فرماندار شوشتر گفت: شوشتر از نظر امنیت نسبت به سایر شهرهای استان در وضعیت بهتری قرار دارد.

حیدر نجفی در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران باید تلاش کنند با انعکاس واقعیت‌ها در جامعه اعتماد مردم را جلب کرده و با بازگو کردن نقاط قوت و ضعف مسئولان در زمینه رفع مشکلات گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌هایی که دستگاه‌های مختلف در جهت رفاه و آسایش مردم انجام می‌دهند، افزود: نیروی انتظامی تلاش بسیاری در جهت امنیت و آرامش شهروندان انجام داده به‌ طوری که خوشبختانه شوشتر از نظر امنیت نسبت به شهرهای دیگر در وضعیت بهتری قرار دارد.

فرماندار شوشتر در خصوص خدمات شهری که توسط ادارات و سازمان‌های مربوطه ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای توسعه فضای شهری و عمرانی تلاش‌های فراوانی کرده و همچنین وزارت نیرو و جهادکشاورزی و سایر سازمان‌ها در جهت رفاه و آسایش شهروندان خدمات و امکانات مطلوبی را رقم زده‌اند، چرا که احترام به مردم سرلوحه کار ما مسئولان است و توسعه و آبادانی نیز در سایه امنیت و رفاه شهروندان میسر می‌شود.

نجفی در پایان از تمام ادارات و سازمان‌ها از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشت و صنعت نیشکر کارون، طرح آبیاری، شهرداری، نیروی انتظامی، بهزیستی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، بنیاد شهید، نهاد کتابخانه‌ها و سایر دستگاه‌های شهرستان شوشتر که در برگزاری مراسم روز خبرنگار نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار برای نخستین بار است به صورت متمرکز توسط ادارات و سازمان‌ها در فرمانداری شهرستان برگزار می‌شود، طی این مراسم خبرنگاران با لوح تقدیر و هدایا تجلیل شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار