تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۹۶۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به علت مصدومیت صورت گرفت
دوری سه هفته ای مدافع گرجستانی فولاد از میادین
جابا مجیری مدافع گرجستانی تیم فولاد خوزستان در دیدار با داماش گیلان دچار شکستگی بینی شد و مدت سه هفته از حضور در میادین ورزشی دور خواهد بود.

به گزارش  مهر، جابا مجیری مدافع فولاد در دقیقه 55 دیدار با داماش و در برخورد با مهاجم این تیم دچار شکستگی بینی شد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
مجیری در بیمارستان مورد مداوای مقدماتی قرار گرفت و پس از مسابقه همراه با سایر اعضای فولاد خوزستان به اهواز بازگشت تا کادر پزشکی فولاد، صبح شنبه کارهای اولیه برای اعزام وی به تهران جهت جراحی بینی را انجام دهد.

بنا به گفته کادر پزشکی، این مدافع برای بازگشت به میادین حداقل به سه هفته زمان نیاز دارد که بدین ترتیب، در سه بازی آینده فولاد در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی حضور نخواهد داشت.

این در حالی است که چند بازیکن دیگر ازجمله کاوه رضایی، عبدالکریم شاوردی و امید خورج نیز در هفته های اخیر جزو مصدومان فولاد بوده اند.
 
فولادی ها بلافاصله پس از بازی مقابل داماش گیلان راهی فرودگاه رشت شدند و با پروازی مستقیم به اهواز مراجعت کردند تا تمرینات خود برای بازی برابر مس کرمان را آغاز کنند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی کادر فنی فولاد خوزستان، تمرینات این تیم از صبح روز شنبه در ورزشگاه اختصاصی فولاد شروع می شود و تا عصر چهارشنبه ادامه می یابد تا فولادمردان از همه نظر آماده رویارویی با تیم مس کرمان شوند.

دیدار تیمهای فولاد خوزستان و مس کرمان، ساعت 17 روز پنجشنبه بیست و هشتم مهرماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.
:
:
:
آخرین اخبار
ذ