تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۹۵۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست بخشداری زیدون خبر داد:
نوسازی امکانات و تجهیزات بستر درمان شهر سردشت
سرپرست بخشداری زیدون از ترمیم و نوسازی امکانات و تجهیزات بستر درمان شهر سردشت خبر داد.

سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده در حاشیه بازدید از مرکز بستر درمان شهر سردشت زیدون اظهار کرد: در اسرع وقت امکانات و تجهیزات دندانپزشکی بستر درمان سردشت زیدون با هماهنگی واحد دندانپزشکی دانشکده علوم پزشکی بهبهان نوسازی و ترمیم می‌شود.


وی افزود: مرکز بستر درمان شهر سردشت آمادگی دارد در نیمه دوم سال جاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی دانش آموزان برای آنها پرونده بهداشت دهان و دندان تشکیل و به وزارت بهداشت ارائه کند.

سرپرست بخشداری زیدون اضافه کرد: در فاز دوم ارائه خدمات بهداشتی این مرکز بهداشت، خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی مربوط به دهان و دندان را در چارچوب طرح سلامت اجرا خواهد کرد.

فرخنده‌زاده یادآور شد: با توجه به وضعیت بنیه مالی اکثر قریب به اتفاق خانوارهای ساکن در بخش زیدون ضروری است ارائه خدمات دندانپزشکی که دارای هزینه‌های بالایی نیز بوده با کمترین نرخ و با تعرفه دولتی به عموم مردم عرضه شود تا رضایتمندی آنها از دولت تدبیر و امید فراهم شود.

وی با اشاره به مشکلات این مرکز در تامین داروهای مورد نیاز و اساسی و همچنین تامین یک دستگاه شوک قلبی، تصریح کرد: موضوعات و مشکلات این بستر درمان طی روزهای آینده با رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فرخنده‌زاده ادامه داد: ضرورت استقرار دندان‌پزشک در محل ساختمان بستر درمان سردشت زیدون جهت ارائه خدمات به مردم امری مهم است.

سرپرست بخشداری زیدون، تامین و بر طرف کردن تجهیزات مورد نیاز را یکی از خواسته‌های اساسی مردم این بخش دانست و افزود: طرح سلامت یکی از طرح‌های مهم دولت تدبیر و امید است که با اجرای آن مشکلات اساسی بخش سلامت در مناطق محروم برطرف خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با پیگیری و همکاری و تعامل با دانشکده علوم پزشکی بهبهان بتوانیم گام‌های موثری در بخش سلامت سردشت زیدون برداریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار