تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۹۵۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:
۸ مرکز درمانی در خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار خرمشهر گفت: ۸ مرکز درمانی به زودی در شهرستان خرمشهر به بهره برداری می‌رسد.

ولی‌الله حیاتی اظهار داشت: 8 مرکز درمانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی آبادان و منطقه آزاد اروند به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح مرکز قلب استان خوزستان در شهرستان خرمشهر نیز کلید خورده است که در حال ساخت زیرسازی‌های این مرکز پزشکی و درمانی هستیم.

فرماندار خرمشهر گفت: با ایجاد این مراکز درمانی علاوه بر پوشش شهرستان و خوزستان از نظر درمانی از دیگر کشورهای همسایه نیز برای درمان به شهرستان خرمشهر خواهند آمد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر نیز در حال تکمیل بخش‌های درمانی است که به تازگی بخش آنژیوگرافی و اورژانس این بیمارستان کلنگ زنی شده است.

حیاتی افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) با ظرفیت بیش از 200 تخت خواب و اعتباری برابر با 2500 میلیارد ریال کلنگ زنی شده است.

وی گفت: برخی از طرح‌های درمانی شهرستان خرمشهر در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید و به زودی شاهد ایجاد قطب پزشکی خوزستان در شهرستان خرمشهر خواهیم بود.

حیاتی توسعه مراکز پزشکی را یکی از راه‌های مناسب برای جذب سرمایه برای شهرستان خرمشهر عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب انجام خواهیم داد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار