تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۹۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایجاد هزار نقطه تماس پستی با مردم خوزستان
مدیرکل پست خوزستان گفت: در یک سال گذشته بیش از یک هزار نقطه تماس پستی با مردم این استان ایجاد شده است.

به گزارش مهر، مهران حموله در نشست خبری به مناسبت 17 مهر ماه آغاز هفته پست اظهار کرد: در یک سال گذشته ۵۲ میلیون مرسوله توسط پست خوزستان در سراسر کشور جابه جا شده و این بدین معناست که به ازای هر نفر ۱۲ مرسوله جابه جا شده است.
وی افزود: هم اکنون حدود ۴۲۰ دفتر پست روستایی در استان فعال و بیش از یک هزار نقطه تماس با مردم ایجاد شده است.

حموله ادامه داد: از آغاز دولت نهم تاکنون یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی به این بخش در استان تزریق شده که نسبت به دولت پیشین از رشد ۳۰۰ درصدی برخوردار بوده است.

مدیر کل پست خوزستان راه اندازی سیستم امضا الکترونیک، توسعه اتوماسیون اداری، توزیع بیش از 200هزار کارت سوخت، توزیع بیش از یک میلیون و 119 هزار کالابرگ و توزیع بیش از 300هزار فقره  سود سهام عدالت را از جمله فعالیتها و خدمات ارائه شده توسط پست استان در یک سال گذشته برشمرد.

وی به نقش پست در کمک به حاکمیت دولتها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پست استان بیش از 60خدمات نیابتی را به نیابت از دستگاه ها به مردم عرضه می کند.

حموله تصریح کرد: تا پایان سال دوم برنامه پنجم توسعه، تمام دستگاه های دولتی باید خدمات الکترونیکی خود را از درگاه پست انجام دهند.

وی با بیان اینکه پست خوزستان از ظرفیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: به این منظور و در راستای رفاه حال مردم و ایجاد اشتغال، دستگاه ها باید فعالیتهای الکترونیکی خود را به پست واگذار کنند.
برچسب ها: پست ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار