تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۸۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از تساوي مقابل سرخ‌پوشان تبريزی؛ پيروانی:
خودم را فدايی مردم آبادان مي‌دانم
سرمربي تيم نفت آبادان پس از تساوي تيمش مقابل تراكتورسازي تبريز در هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال گفت: اگر يادتان باشد سال گذشته در آبادان مقابل تراكتورسازي سه بر يك شكست خورديم اما امروز با بازي خوبي كه انجام داديم خوشحالم كه جلوي تماشاگران آباداني رو سفيد شديم.

به گزارش ايسنا غلام‌حسين پيرواني در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي مقابل تراكتورسازي تبريز كه روز گذشته (سوم مهرماه )در ورزشگاه تختي آبادان برگزار شد اظهار داشت: طبيعتا تيمي كه در آزادي سه گل به استقلال مي‌زند براي پيروزي وارد ميدان مي‌شود و اگر هم در اواخر بازي تيم ما به عقب كشيد اين جزو اصول بازي فوتبال است.

وي بيان كرد: من مدام از روي نيمكت به بازيكنانم فرياد مي‌زدم كه به عقب نكشيد اما آنها به صحبت من توجهي نمي‌كردند. درست است كه ما بعد از سه گل قدري به عقب كشيديم اما اين كه بگويم تيم نفت در دقايقي از بازي كم‌كاري مي‌كرد، درست نيست.

سرمربي تيم نفت آبادان افزود: اگر بازيكنان تيم حرف مرا گوش مي‌دادند و به عقب نمي رفتند و اگر آن توپ فونيكه سي‌‌ به گل تبديل مي‌شد شايد اكنون پيروز ميدان بوديم.
 
وي تصريح كرد: خط دفاع‌مان امروز روز خوبي را سپري كرد ولي حبيب دهقاني كه در بازي با ملوان يكي از بهترين‌هاي ما بود بايد در آن دو صحنه‌ كه تبديل به گل شدند به جلو مي‌آمد و توپ را رد مي‌كرد.

پيرواني در خصوص تعويض روح‌الله عرب افزود: متاسفانه روح‌الله عرب از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شد و اين موضوع باعث شد كه در همان دقايق ابتدايي بازي وي را تعويض كنيم؛ مطمئن‌ام كه اگر اين بازيكن بود نتيجه بهتري كسب مي‌كرديم.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا اميد شريفي‌نسب و سيامك كوهنورد در اين بازي عملكرد خوبي داشتند و اين كه احساس مي‌شود تيم نفت در خط هافبك قدري ضعيف است، گفت: سيامك كوهنورد و اميد شريفي‌نسب در تمام بازي‌ها شايد به چشم نيايند اما توپ‌گيري‌ خوبي انجام مي‌دهند. اين دو بازيكن در اين بازي خوب ظاهر شدند و اصلا كم كاري نكردند.

پيرواني ادامه داد: ما تا روز آخر به دنبال داوود حقي و ديگر بازيكنان هافبك بوديم اما متاسفانه از همين آبادان با آنها تماس مي‌گرفتند و مي‌گفتند "به آبادان نياييد خوب نيست". ما در نيم فصل رقابت‌ها حتما يك هافبك جذب خواهيم كرد.

وي در پاسخ به اين پرسش كه چرا "فونيكه‌سي" مهاجم آفريقايي خود را با اين كه بازي بسيار خوبي به نمايش گذاشت در چند بازي گذشته بر روي نيمكت مي گذاريد گفت: فونيكه‌‌سي در بازي با ملوان فيكس بازي كرد ولي در بازي امروز به دليل تنبيه انضباطي كه شده بود حتي قرار نبود جزو 18 نفر ليست قرار گيرد اما اين بازيكن به دليل مسايلي بخشيده شد و در ليست بازيكنان قرار گرفت كه خوشبختانه بازي بسيار درخشاني انجام داد.

پيرواني در خصوص پرتاب بطري آب از سوي يك تماشاگر آباداني پس از پايان بازي به سمتش گفت: اين كار از سوي يك تماشاگر‌نما كه فكر مي‌كنم آباداني نيست و دشمن تيم نفت آبادان است انجام شد به همين دليل من از اين موضوع هيچ نگراني‌اي ندارم. تماشاگران آباداني امروز خيلي خوب طرفداري كردند و من از همين جا دست تك تك آنان را مي‌بوسم. آنهايي كه چنين كاري را با من مي‌كنند نه تنها بچه‌هاي آبادان نيستند بلكه دشمنان من هستند .

وي در خصوص مصاحبه هفته قبلش پس از بازي مقابل ملوان بندر انزلي با تلويزيون رشت گفت: من در آن مصاحبه به هيچ عنوان بر عليه مردم آبادان و نام آبادان حرفي نزدم. من هشت سال جنگ در آبادان بودم و خودم را فدايي مردم آبادان مي‌دانم.
 
سرمربي تيم نفت آبادان افزود: تيم ما در حال حاضر از لحاظ روحي هيچ مشكلي ندارد بلكه تنها نياز به هماهنگي بيشتري دارد. در بازي با فولاد هم اگر پنالتي‌مان تبديل به گل مي‌‌شد پيروز ميدان بوديم.

وي در خصوص بازي آينده تيمش مقابل راه آهن افزود: اين بازي در خانه راه‌آهن انجام مي‌شود و ما بايد حواسمان را خوب جمع كنيم. راه‌آهن اين هفته مقابل داماش شكست خورده‌ است و در آن بازي قطعا براي برد وارد ميدان مي‌شود. در كل بايد بگويم كه تمام بازي‌هاي ليگ سخت است و هيچ تيمي را نبايد دست‌كم ‌گرفت.

به گزارش ايسنا ديدار بين دو تيم نفت آبادان و تراكتورسازي تبريز در هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور در ورزشگاه تختي آبادان برگزار شد كه در پايات با تساوي سه بر سه به پايان رسيد.
:
:
:
آخرین اخبار