تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۸۸۷۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو هزار و 700 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در دزفول واگذار شده است
رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی دزفول از واگذاری بیش از دو هزار و 700 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحدهای مسکونی از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان دزفول تاکنون به متقاضیان واگذار شده است.

خسرو کیارسی افزود: با اجرای طرح مسکن مهر، ساخت سه هزار و 500 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف شهر دزفول از جمله مهرشهر، آزادگان، 86 هکتار و زیباشهر آغاز شد.

وی با اشاره به تشکیل 200 شرکت تعاونی در دزفول افزود: ساخت دو هزار و 312 واحد مسکن مهر در قالب شرکت های تعاونی و 958 واحد نیز در قالب های گروهی در مهرشهر دزفول آغاز شد که تاکنون بیش از دو هزار و 80 واحد از آنها تحویل متقاضیان شده است.

کیارسی با اشاره به اینکه 200 واحد مسکن مهر توسط پنج شرکت تعاونی مسکن در زیباشهر و 192 واحد مسکونی در آزادگان ساخته شده است اظهار کرد: 220 واحد مسکونی نیز در انتهای خیابان دارالمومنین در حال ساخت است که تا دو ماه آینده تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود.

رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی دزفول اظهار کرد: 127 واحد مسکن مهر نیز در زیبا شهر دزفول با پیشرفت 50 درصدی در حال ساخت است.

وی گفت: افزون بر یک هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف دزفول در حال ساخت است که تا پایان سال 95 تکمیل و با واگذاری آنها پرونده طرح مسکن مهر در دزفول بسته خواهد شد.

کیارسی تامین نشدن زیرساخت ها را عمده ترین مشکل مسکن مهر در دزفول دانست و گفت: مسکن مهر 86 هکتار با مشکل فاضلاب مواجه است و مسکن مهر زیباشهر و مهرشهر نیز با مشکل مخابرات و آسفالت مواجه هستند.

اجرای پروژه مسکن مهر در دزفول از سال 1389 آغاز و با بروز مشکلات ناشی از تورم و افزایش قیمت مصالح ، افزایش سهم آورده متقاضیان را به دنبال داشته و تحویل واحدهای مسکونی را به تاخیر انداخت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار