تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۸۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاسخ مبهم نیكزاد به واگذاری پروژه‌ به اختلاس‌گر 3000 میلیاردی
به گزارش معماری نیوز، علی نیكزاد در گفتگو با مهر در پاسخ به پرسشی مبنی اینكه وزارت راه و شهرسازی چرا تا كنون چندین پروژه را به گروه امیر منصور آریا واگذار كرده است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست.

وی با بیان اینكه هر كسی كه در كشور بخواهد می تواند در اجرای پروژه های عمرانی با ما مشاركت داشته باشد، گفت: در حال حاضر هم اگر كسی بخواهد در ساخت پروژه هایی مثل اتوبان تهران - شمال و یا سایر اتوبانها و همچنین ساخت پروژه هایی مانند ساخت فرودگاه ها و بنادر كشور با ما مشاركت كند از آن استقبال خواهیم كرد، زیرا كشور باید به این شكل ساخته شود.

وزیر مسكن و شهرسازی تصریح كرد: اینكه این فرد یا گروه كه در اجرای پروژه های عمرانی با وزارت راه و شهرسازی مشاركت می كنند، چه كسانی هستند و یا به چه جریانی وابسته هستند، یك بحث دیگری است و ممكن است هر كسی یك قضاوتی نسبت به این افراد داشته باشد.

نیكزاد با تاكید بر اینكه ما چندین پروژه نداریم بلكه 2 پروژه را با بخش خصوصی به صورت مشترك اجرا می كنیم، گفت: یكی از آن طرح ها مربوط به پروژه رامسر - گرگان است كه برای اجرای آن با شخص دیگری مشاركت كرده ایم و دیگری نیز ساخت پروژه تهران - شیراز - جهرم - لار - بندرعباس است كه 85 درصد مشاركت آن برعهده بخش خصوصی و 15 درصد آن نیز سهم دولت در اجرای این پروژه است و این یك اتفاق طبیعی است.
:
:
:
آخرین اخبار