تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۸۶۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمدرضا مهدوی: باید هر طور كه شده در ليگ بمانيم
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که باید هر طور كه شده در ليگ بمانيم، گفت: اين هفته بازي بسيار سختي مقابل نفت مسجدسليمان داريم.

محمدرضا مهدوي اظهار كرد: خودمان مي​دانيم كه اين هفته بازي بسيار سختي مقابل نفت مسجدسليمان داريم چرا كه حريف در زمين خودش خيلي با انگيزه بازي مي​كند.

وي افزود: در بازي رفت در زمين خودمان برابر نفت مسجدسليمان به تساوي رسيديم و در بازي پيش​رو به دنبال اين هستيم كه نتيجه بگيريم و براي​مان فرقي ندارد كه اين هفته بايد در زمين مسجدسليمان بازي كنيم بلكه ما به دنبال كسب حداكثر امتياز اين ديدار هستيم و اگر هم به اين صورت نشد، تك امتيازات هم به تيم​هاي انتهاي جدول كمك مي​كند.

اين بازيكن تيم فوتبال استقلال خوزستان با تاكيد بر اين‌كه به دنبال اين هستيم كه مقابل نفت مسجدسليمان نتيجه بگيريم، گفت: نفت تيم خوبي است و بازي​هاي اين تيم را ديده​ام و آن​ها به خوبي مي​دوند و فوتبال بازي مي​كنند ولي به دليل بدشانسي نتيجه نگرفته​اند.

وي خاطرنشان‌كرد: تيم ما هم بسيار خوب فوتبال بازي مي​كند و همه مي​گويند تيم ما تاكتيكي است ولي نتوانسته​ايم نتيجه بگيريم و اميدوارم مقابل نفت مسجدسليمان خوب بازي كنيم و با كسب سه امتياز مسابقه، دست پر به اهواز برگرديم.

مهدوي با اشاره به شرايط تيمش در جدول، تمام بازي‌های پيش​روی استقلال را حكم فينال دانست و عنوان كرد: چهار هفته تا پايان ليگ باقي مانده است و به نظرم طي اين هفته​ها ما به هيچ عنوان به ويژه مقابل تيم‌هاي پايين جدول نباید شکست بخوریم. بازی‌های ما مقابل تیم‌های پایین جدول شش امتيازي هستند و بايد هر طور شده است از آن​ها نتيجه كسب كنيم. كاري از دست​مان ساخته نيست و تمام تلاش​مان را مي​كنيم كه از بازي​هاي باقي​مانده امتياز بگيريم.

وي بيان كرد: اگر ما نيم​فصل اول به راحتي امتياز نمي​داديم اكنون شرايط​مان بهتر بود. ما خيلي از بازي​هاي‌مان را به راحتي واگذار كرديم و همين باعث شد كه اكنون شرايط​مان به اين صورت باشد. تمام مردم اهواز هم از ما انتظار دارند كه تيم را در ليگ حفظ كنيم و ما هم به دنبال همين مهم هستيم. اگر بازي هفته گذشته مقابل راه‌آهن را كه برده بوديم ولي درنهایت به تساوي كشيده شد، حفظ مي​كرديم اين هفته با خيال راحت​تري مقابل نفت مسجدسليمان بازي مي​كرديم و دو پله بالاتر مي​آمديم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: هر چه به بازي​هاي پاياني ليگ نزديك​تر مي​شويم، شرايط حساس‌تر و سخت​تر مي​شود و بازيكنان هم استرس بيشتري مي​گيرند. به هر حال ما به دنبال اين هستيم كه هر طور كه شده در ليگ بمانيم. اين هفته بازي سختي با نفت مسجدسليمان داريم ولي به نظرم مي​توانيم سه امتياز بازي را كسب كنيم.

وي در ادامه درباره گل‌های زودهنگامی که تیمش دریافت می‌کند، گفت: تيم ما در برخي مسابقات زود گل مي‌خورد و حتي بازي​هايي هم بوده است كه از حريف پيش افتاده​ايم ولي بعد بازي را خيلي زود واگذار كرده​ايم كه به نظرم اين موضوع به كم​تجربگي برخي از بازيكنان​مان برمي​گردد. به نظرم اگر امسال تيم در ليگ بماند، شرايط تيم سال آينده بهتر مي​شود چرا كه باشگاه چند بازيكن بهتر به تيم اضافه خواهد كرد. به هر حال در حال حاضر خود بازيكنان​مان بايد كمي جدي​تر باشند تا راحت گل نخوريم چرا كه به سختي گل مي​زنيم ولي راحت گل مي​خوريم. ما در برخي مسابقات هم زماني كه از حريف پيش مي​افتيم، بازي را تمام شده مي​دانيم و به همين دليل خيلي راحت گل مي​خوريم.

مهدوي در پايان با بيان اين‌كه دوست دارم يكي دو سال ديگر هم فوتبال بازي كنم، گفت: در حال حاضر تمام فكرم اين است كه تيم استقلال را با همكاري ديگر بازيكنان در ليگ حفظ كنيم. خودم هم قصد دارم فوتبال را ادامه دهم و دوست دارم يكي دو سال ديگر هم بازي كنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار