تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۸۴۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گودرزی:
روزانه ۲۰ هزار نفر از راهیان نور اندیمشک بازدید می کنند
فرماندار اندیمشک از بازدید روزانه ۲۰ هزار نفر از راهیان نور از پادگان دو کوهه این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا گودرزی اظهار کرد: ستاد اسکان مهمانان نوروزی اندیمشک روزانه حدود چهار هزار نفر اسکان می دهد. جمعیت زیادی از هموطنان به دلیل بارندگی های فراوان در شمال کشور استان خوزستان را برای گردشگری انتخاب کردند.

وی افزود: روز شنبه و یک شنبه این هفته که بارندگی ها در مناطق شمالی خوزستان بسیار زیاد بود مردم را در حدود ۴۱ مدرسه، سه دانشگاه و حتی فرمانداری اسکان دادیم. طی این دو روز حدود ۱۰۰ نفر را فقط در فرمانداری اسکان دادیم.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه در هر سالن این شهر حداقل ۵۰ خانواده اسکان داده شد، عنوان کرد: پادگان کلهر یکی از جاذبه های گردشگری و همچنین محلی برای بازدید کاروان های راهیان نور است که به طور متوسط روزانه ۲۰ هزار نفر از این پادگان بازدید می کنند.

گودرزی تصریح کرد: پل کرخه، پادگان دو کوهه و امامزاده شاهزاده احمد از سایر جاذبه های گردشگری اندیمشک است. امسال برای سهولت تردد به این امامزاده هفت کیلومتر از جاده آن را آسفالت کردیم. خوشبختانه معمولا جمعیت زیادی از مسافران درون استانی و برون استانی برای زیارت به این امامزاده می روند.

وی در ارتباط با وضعیت پلیس راه گفت: چهار خودرو برای کنترل راه ها از پلیس راه استان به این شهرستان اختصاص داده شد. همچنین فرمانداری نیز چهار خودرو را برای بازرسی و کنترل راه ها در ایام نوروز به پلیس راه شهرستان اختصاص داد.

فرماندار اندیمشک یادآور شد: متاسفانه روز اول سال جاری یک دستگاه خودور پرشیا و نیسان با هم برخورد کرده و هر دو راننده فوت شدند. مسافران نوروزی که از خارج از استان به خوزستان سفر می کنند باید نکات ایمنی را رعایت کرده و به خواب خود توجه فراوانی داشته باشند. وقتی مسافری از استان تبریز وارد خوزستان می شود باید حداقل بین راه یک استراحت کوتاه داشته باشد تا حین رانندگی دچار مشکل نشود.

گودرزی تاکید کرد: مرخصی تمام اعضای ستاد اسکان مهمانان نوروزی لغو شده و همیشه در شهر حاضر هستند. برای استقبال از مسافران نوروزی امسال در ستاد اسکان شهرستان هفت بار تشکیل جلسه داده و رنگ آمیزی، خط کشی خیابان ها، آمادگی مدارس و دانشگاه، همه سالن های سطح شهر را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طول این مدت تمامی اعضای ستاد اسکان شهرستان از جمله پلیس راه، آموزش و پرورش، فرمانداری، نیروی انتظامی، هلال احمر و فوریت های پزشکی علاوه بر حضور همیشگی همکاری خوبی را نیز در پذیرایی از مهمانان داشتند.

فرماندار اندیمشک در پایان گفت: پادگان دو کوهه فضای بسیار زیبایی را برای کاروان های راهیان نور مهیا کرده است. در این پادگان ادوات جنگی قرار داده شده است. همچنین چادرهایی برای برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برپا شده است. چون اندیمشک یکی از شهرهای ورودی استان است مسافران نوروزی بازدید خیلی خوبی از این شهرستان داشتند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار