تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۸۴۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمزمه های تسلیم پژاک در رسانه ها
درپی عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروهک تروریستی پژاک شب گذشته در سایت رسمی خود با انتشار مطلبی اعلام آتش بس کرد.

به گزارش مهر، همانگونه که کارشناسان مسائل منطقه ای پیش بینی می کردند گروهک تروریستی پژاک شب گذشته با صدور اطلاعیه و انتشار آن در رسانه های خود، اعلام آتش بس نمود.

گروهک تروریستی پژاک شب گذشته در سایت رسمی خود با انتشار مطلبی با عنوان "به افکار عمومی" از مشی مسلحانه خود انتقاد نموده و با ارائه توضیحاتی از جمله لزوم تحرکات دموکراتیک اعلام آتش بس نمود.

این آتش بس در حالی است که نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از وقفه یک ماهه ماه مبارک رمضان و آتش بسی که در منطقه برقرار کرده بود، به پژاک فرصت داد تا بین گزینه های نابودی کامل و آتش بس دائم انتخاب نماید. اما پس از پایان ماه مبارک، این گروهک مشی تروریستی خود را ادامه داد که با واکنش قوی و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شد و اینک چاره ای جز تسلیم نیافته است.

خاطر نشان می شود "سردار مسجدی"  از کارشناسان مسائل استراتژیک چندی پیش در کنفرانسی خبری که در موسسه چشم انداز توسعه و امنیت برگزار شد تاکید کرده بود: به نظر من تا دو ماه دیگر پژاک تسلیم شده و اوضاع مناطق مرزی به طور کامل در آرامش قرار می گیرد.
برچسب ها: تسلیم پژاک ، پژاک
:
:
:
آخرین اخبار