مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: برای رفع مشکلات آبفای مناطق مختلف استان باید از شرایط فعلی عبور کرد.
علی اکبر علیمرادی پیش از ظهر امروز در جلسه با مدیران و کارکنان ستادی آبفای استان، با بیان اینکه مدیریت درآمد مالی شرکت در دستان امور مشترکین قرار دارد، اظهار کرد: برای عبور از شرایط فعلی و رسیدن به نقطه مطلوب باید قابلیتهای حرفهای، کارشناسی و تخصصی همدیگر را باور کنیم.
مدیرعامل آبفای خوزستان، ضمن بیان تاثیر یکایک پرسنل در نیل به این اهداف، حفظ عزت و نظم سازمانی و فردی و احترام به همنوع را در این مسیر بسیار موثر و تاثیرگذار دانست.
*حذف اشتراکات راکد و غیرمجازمعاون درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان ستادی این معاونت، سیاستها و برنامههای کلی امور مشترکین در سال آینده را تشریح کرد.
محسن درفشان در ادامه از آماده شدن برنامه سال آینده این معاونت خبر داد و اظهار کرد: مهمترین برنامه کاری سال آینده افزایش سطح کیفی کار امور مشترکین خواهد بود.
وی اجرای ماده واحده تبصره 3 در استان با تصویب شورای اسلامی شهرها، کسب درآمد از پروژههای اجرا شده از محل اوراق مشارکت، به سوددهی رساندن عملیات فروش از طریق نظارت دقیق بر کار قاریان کنتور و شناسایی و حذف اشتراکات راکد و غیرمجاز و همچنین ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت در تمام شهرهای استان را از دیگر برنامههای مهم این معاونت در سال آتی عنوان کرد.
درفشان، در تشریح برنامههای تعیین شده عنوان کرد: طبق ماده واحده تبصره 3 شرکتها میتوانند بخشی از منابع مالی مورد نیاز طرحها را از طریق مشارکت مالی مردم تامین کنند که در حال حاضر رایزنیها با شورای شهرها برای عملیاتی کردن این بخش از قانون در حال انجام است.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای خوزستان ادامه داد: همچنین طی دو سال گذشته پروژههای بسیار بزرگی از طریق اوراق مشارکت در استان انجام شده که برای به سوددهی رساندن این پروژهها با کمک بخش خصوصی راهکارهایی نیز اندیشیده شده است.
وی در ادامه وجود 30 هزار اشتراک راکد و قرائت نشده را یک خطای بزرگ در امر قرائت برشمرد که با ایجاد یک تحول ساختاری امیدوار برای رفع این خطا در سال آینده هستیم.
درفشان عنوان کرد: علاوه بر این شناسایی و تبدیل انشعابات غیرمجاز از دیگر برنامههای امور مشترکین در راستای سیاستهای درآمدی شرکت است.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای خوزستان، ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان نیز موضوع دیگری بود که درفشان در خصوص آن گفت: تاکنون 13 خدمت به دفاتر پیشخوان واگذار شده که به صورت آزمایشی در پنج شهر با موفقیت اجرا شده و بیش از 2 میلیارد ریال صرفه جویی مالی برای شرکت به همراه داشته است.