تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۸۲۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دکتر صاکی:
امروزه بحث از تشخیص در رشته رادیولوژی بالاتر رفته و بحث های درمان هم در این رشته جایگاه ویژه ای پیدا کرده است
ششمین کنگره کشوری تصویر برداری بیماریهای زنان با حضور دکتر نادر صاکی معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه و جمعی از اساتید و پژوهشگران رشته های رادیولوژی، زنان، جراحی، مامایی و... از سراسر ایران در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد
ششمین کنگره کشوری تصویر برداری بیماریهای زنان با حضور دکتر نادر صاکی معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه و جمعی از اساتید و پژوهشگران رشته های رادیولوژی، زنان، جراحی، مامایی و... از سراسر ایران در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

دکتر نادر صاکی معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه در این مراسم ضمن ابلاغ پیام خوش آمدگویی و تشکر دکتر ایدنی به شرکت کنندگان و برگزار کنندگان کنگره تصویربرداری بیماریهای زنان، گفت: در گذشته نگاه به رشته رادیولوژی یک نگاه بسیار ساده و حاشیه ای بود زیرا  تنها امکانات رادیولوژی در حد دستگاه های تصویر برداری ساده بود ولی در حال حاضر وقتی به این رشته نگاه می کنیم می بینیم که بسیار پیشرفت کرده و آنچنان تاثیری در رشه های مختلف دیگر دارد که در هر کنگره ای که برای رشته های مختلف پزشکی برگزار می شود زاویه بزرگی از آن کنگره را گروه رادیولوزی در اختیار دارد.

صاکی ادامه داد: در دنیای امروز بحث از تشخیص در رشته رادیولوژی بالاتر رفته و بحث های درمان هم در این رشته جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تمامی امکانات تجهیزاتی این رشته را در اختیار دارند که یکی از افتخارات ما در این دانشگاه هستند.
:
:
:
آخرین اخبار