تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۸۱۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد نماینده مجلس به تاريخ توليد جعلي
نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس، با انتقاد از ضعف نظارت بر بازار توليد محصولات غذايي با تاريخ توليد جعلي، از تشکيل کميته‌اي مشترک مجلس و دولت براي بررسي و پيگيري اين موضوع خبر داد.

حسن تاميني‌ليچائي با انتقاد از ضعف نظارت بر بازار توليد و توزيع محصولات غذايي با تاريخ توليد روزهاي آينده، از تشکيل کميته‌اي با حضور اعضايي از مجلس و دولت براي بررسي و پيگيري اين موضوع خبر داد.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه عرضه کالاها و محصولات غذايي با تاريخ توليد در روزهاي آينده نشان از تخلف بارز شرکت‌هاي توليدکننده دارد، افزود: ضعف نظارت بر بازار به اوج‌گيري تخلفات اين چنيني منجر شده است.

اين نماينده مردم در مجلس نهم از پيگيري مجلس براي روشن شدن موضوع عرضه کالاها و محصولات غذايي با تاريخ توليد جعلي خبر داد و تصريح کرد: کارگروهي مشترک از دولت و مجلس به زودي چرايي وقوع چنين تخلفي را روشن و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد کرد.

وي با تاکيد بر اينکه تأمين سلامت مردم از هر امري در جامعه واجب‌تر است، افزود: به طور حتم توزيع کالاها و محصولات غذايي با تاريخ توليد در روزهاي آينده شائبه فساد محصولات و تاريخ‌گذاري مجدد بر بسته‌بندي‌ها را به ذهن مي‌رساند.

تاميني‌ليچائي با بيان اينکه تمامي مسئولان از وزارت جهاد کشاوري گرفته تا سازمان استاندارد و وزارت بهداشت در عرضه محصولات غذايي با تاريخ جعلي مسئول هستند، گفت: توليد و عرضه محصولات غذايي مردم چون با سلامت افراد سروکار دارد نيازمند دقت نظر زيادي است.

نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر ضرورت تقويت نظارت بر توليد و عرضه محصولات غذايي، افزود: قبل از عرضه محصولات غذايي در بازار بايد اطمينان کافي از سلامت آن صورت گرفته تا بعد از آن با اعلام اسامي واحدهاي توليدي متخلف نگراني بين مردم ايجاد نشود.
:
:
:
آخرین اخبار