تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۸۱۱۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر آبادان:
بهسازی آسفالت آبادان به ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
عضو شورای شهر آبادان گفت: بر اساس برآورد شهرداری در سال گذشته، آبادان برای بهسازی و آسفالت معابر خود نیاز به ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

عبدالحیسن مکوندی با اشاره به افزایش بودجه شهرداری آبادان این موضوع را عامل پیشرفت در توسعه و عمران شهری خواند و اظهار داشت: البته این مبلغ برای شهری مثل آبادان کافی نیست و این شهر مستحق بیش از این‌ها است.

وی افزود: براساس برآوردی که شهرداری در سال گذشته داشت آبادان برای بهسازی و آسفالت معابر خود نیاز به 700 میلیارد تومان هزینه دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان عنوان کرد: که با مقایسه بودجه 200 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری می‌توان به ناکافی بودن این مبلغ اشاره کرد، اما با توجه به افزایش سهم بودجه عمرانی نسبت به بودجه جاری می‌توان تاثیرات آن را در توسعه عمرانی آبادان در سال آینده مشاهده کرد.

مکوندی کمک به نسل جوان را از اولویت‌های کاری شورای شهر آبادان دانست و بیان کرد: ارتقاء سطح آموزشی، فرهنگی و معیشتی مردم و تاثیر نفش جوانان در توسعه و عمران شهری نیز قطعا جزء اولیت‌های کاری شورا است.

وی گفت: موضوع کمک به ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی مطرح و مصوب شد تا به نفرات بر‌تر ورزشی که در مسابقات مختلف مقام کسب می‌کنند، کمک هزینه‌هایی داده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان افزود: میزان کمک‌ها بسته به نوع و رتبه ورزشی فرد است و مثلا برای المپیک یک میزان مشخص شده و قهرمانی آسیا مبلغ کمتر است و در ‌‌‌نهایت به رتبه شهرستان می‌رسد.

مکوندی با بیان اینکه کمک‌های شورا به ورزشکاران یا هنرمندان باید قانونی باشد و در کمیسیون مربوطه بررسی شود، عنوان کرد: اینکه در چنین موضوعی در جلسه علنی مطرح شود و بدون بررسی مبلغی پرداخت شود صحیح نیست.

وی اظهار کرد: کمک به آثار هنری هنرمندان باید ابتدا به صورت مشخص در کمیسیون فرهنگی بررسی شود و مشخص شود این اثر تا چه حد نیاز به کمک دارد و چه تاثیری در پیشرفت فرهنگ و هنر شهر ما برجای می‌گذارد.

عضو شورای شهر آبادان هدف اصلی این شورا را پیشرفت و توسعه آبادان در همه عرصه‌ها خواند و افزود: در این راستا از هیچ تلاشی باز نخواهیم ماند و اگر کتاب یا اثر هنری در کمیسون فرهنگی تایید شد در صحن علنی شورا نیز مطرح می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار