تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۸۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فولاد در برابر امیدهایش به برتری رسید
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی، تیم امید باشگاه فولاد را شکست داد.

حسین ابن قاسم در گفتکو با مهر، اظهار داشت: در این بازی که شامگاه شنبه در ورزشگاه اختصاصی فولاد در اهواز برگزار شد، تیم فولاد خوزستان که از بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین خود بهره می برد به برتری پرگل چهار بر یک در برابر تیم امید فولاد خوزستان دست یافت.
وی افزود: سروش رفیعی (3)، امین متوسل زاده (19)، حکیم نصاری (50) و امیر شرفی (65) گلهای تیم بزرگسالان فولاد خوزستان را به ثمر رساندند.
 
سرپرست تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تیم فولاد، تمرینات این تیم در روزهای آینده و تا پیش از عید سعید فطر در اهواز دنبال می شود و سپس استراحتی دو روزه برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفته شده است.

تیم فولاد خوزستان خود را مهیای حضور در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور می کند. این دیدار، عصر جمعه هجدهم شهریورماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.
 
همچنین فولادنوینیها در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ دسته دوم و جام حذفی ، راس ساعت 20 سه شنبه هفته جاری در آبادان به دیدار تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان می روند.

تیم فولاد نوین با هدایت فریدون حردانی امیدوار است به نتایج خوبی در مسابقات پیش رو دست یابد و برای رسیدن به این هدف، برنامه های آماده سازی خوبی را در دو ماه گذشته پشت سر گذاشته و بازیهای تدارکاتی خوبی را نیز با حریفان نام آشنا انجام داده است.
:
:
:
آخرین اخبار
ذ