تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۷۸۲۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سقوط یک تریلی حامل بنزین از روی پل روگذر کمپلوی اهواز / تصاویر
ساعت 18 و 15 دقیقه امروز عصر، یک دستگاه تریلی حامل سوخت بنزین که انبار نفت اهواز به مقصد پمپ بنزین ساکی در آخرآسفالت اهواز در حرکت بود پس از برخورد و عبور از نرده ها از روی پل روگذر کمپلو(پل راهنمایی) به پایین پل سقوط کرد و واژگون گردید که این حادثه ها باعث نشت نفت به محیط اطراف شد / به دلیل جلوگیری از حادثه ناگوار به سرعت منازل مسکونی اطراف نیز تخلیه گردید
خوزنیوز: یک دستگاه تریلی حامل سوخت بنزین پس از برخورد و عبور از نرده ها از روی پل روگذر کمپلو(پل راهنمایی) به پایین پل سقوط و واژگون شد.

به گزارش خوزنیوز، ساعت 18 و 15 دقیقه امروز عصر، یک دستگاه تریلی حامل سوخت بنزین که انبار نفت اهواز به مقصد پمپ بنزین ساکی در آخرآسفالت اهواز در حرکت بود پس از برخورد و عبور از نرده ها از روی پل روگذر کمپلو(پل راهنمایی) به پایین پل سقوط کرد و واژگون گردید که این حادثه ها باعث نشت نفت به محیط اطراف شد.


سیداسد میرالی، رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از این حادثه به سرعت یک دستگاه تریلی حامل سوخت دیگر به محل اعزام و بخش اعظمی از سوخت تریلی تخلیه شد و مابقی سوخت هم هم اکنون در حال تخلیه است.
وی ادامه داد: همچنین به دلیل جلوگیری از حادثه ناگوار به سرعت منازل مسکونی اطراف نیز تخلیه گردید، برق و گاز منطقه قطع شد و با کمک نیروهای آتش نشانی شرکت پخش و شهرداری اهواز محل پاکسازی شد و خطر احتمالی از بین رفت و وضعیت به حالت عادی بازگشت، اما مسیر هنوز بازگشایی نشده است و پیش بینی می شود تا حدود 3 ساعت دیگر تردد هم از این مسیر ممکن باشد.
شیرالی در پایان از همکاری پایگاه بسیج منطقه، آتش نشانی شرکت نفت و گاز کارون، شهرداری اهواز، راهنمایی و رانندگی و همچنین مردم منطقه که کمال همکاری را داشتند و از یک فاجعه زیست محیطی جلوگیری کردند، قدردانی کرد.
لازم به ذکر است در این خادثه یه راننده و کمک راننده (فرزند راننده) آسیبی وارده نشد.

تکمیلی / ساعت 00:20

خوشبختانه بدون هیچ حادثه ای با تلاش آتش نشانان شهرداری اهواز و شرکت نفت و گاز کارون مخزن سوخت تخلیه و از محل خارج شد. به گفته مسئولین حاضر در محل تا دقایقی دیگر مسیر جهت تردد خودروها باز خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
علی اکبر صادق آبادی
|
UNITED STATES
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
0
22
درود بر آتش نشانان و ایمنی کاران نفت و گاز کارون و شهرداری اهواز و سایر فعالانی که در این حادثه برای ایمن سازی کمک کردند . ما از شما متشکریم . خداوند سلامتی و عزت شما و خانواده هایتان را افزون و دائم نماید .
ناشناس
|
ROMANIA
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
1
10
باز هم هزاران مرتبه شکر که راننده و کمک راننده آسیبی دیدند.
همشهری
|
UNITED STATES
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
1
9
لطفا دلیل انحراف راننده از جاده مشخص شود .آیا رانند صلاحیت رانندگی داشته ؟ این بار به خیر گذشت ولی یادمان باشد پیشگیری بهتر از درمان است.
:
:
:
آخرین اخبار