تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۷۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خواستار شد
ضرورت حمایت خیرین برای تکمیل روستاهای نیمه‌تمام شادگان
معاون فرماندار شادگان گفت: هم‌اکنون مساجد عدیده نیمه‌تمام و در حال ساخت در روستاهای شهرستان وجود دارد که کمک و مساعدت خیرین را می‌طلبد.

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز ضمن گرمیداشت روز وقف با اشاره به جایگاه اوقاف در شادگان اظهار داشت: شادگان یکی از شهرستان‌های پیشگام در زمینه اوقاف و امور خیریه است و تاکنون به همت دفتر نمایندگی اوقاف در شادگان، موقوفات قابل توجهی شناسایی و ثبت شده‌اند.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و تحکیم پایه‌های یکی از بالاترین سنت‌های پیامبر اکرم(ص) و به‌منظور رشد و توسعه امور اقتصادی و اجتماعی نظام اسلامی، روز 27 صفر را به نام روز وقف نام نهاد و این نامگذاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز تصویب شده است.

معاون فرماندار شادگان در بخش دیگری از سخنان خود از شادگان با نام شهرستان حسینیه‌ها و مساجد یاد کرد و گفت: با وجود کثرت حسینیه‌ها و مساجد در این شهرستان که بیانگر ولایت‌مداری و علاقه‌مندی و حب اهل بیت(ع) است، هم‌اکنون مساجد عدیده نیمه‌تمام و در حال ساخت در روستاهای تابعه از جمله در روستاهای آلبوبندر، بوزی بالا، شاوی، سلمانه و ... وجود دارد که کمک و مساعدت خیرین را می‌طلبد.

آلبوغبیش در پایان کرد: وقف مصداق روشن و بارز تعاون، انفاق و همکاری بدون هرگونه منت و احسان و یکی از اعمال صالح و باقی و از مختصات نظام اقتصادی اسلام است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار