تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۷۷۵۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور ایذه خبر داد:
اعلام برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه پیام نور ایذه
مسئول فرهنگی دانشگاه پیام ‌نور ایذه به تشریح برنامه‌های هفته پژوهش در این دانشگاه پرداخت.

هژیر کیانی امروز با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته از ابتدای هفته پژوهش اظهار کرد: برنامه‌های این هفته در دانشگاه پیام نور با برگزاری یادواره شهدای دانشجو شهرستان در سالن اجتماعات برگزار شد.

وی با بیان اینکه از روز دوم این هفته، نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی شهرستان در این دانشگاه دایر شده است، افزود: توجه و پرداختن به امور فرهنگی، مذهبی و قومیتی از اهداف مهم نهادهای علمی است.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور ایذه با اشاره به برنامه‌های روز پایانی این هفته خاطرنشان کرد: اجرای برنامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، بازاریابی، محیط‌زیست، ادبی و اجتماعی عمده برنامه‌های این هفته بوده است.

کیانی، آموزش نرم‌افزارهای کاربردی دانشجویی، کلاس‌های دوره پژوهش‌یاری، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه نماز و کتاب‌خوانی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی به برگزاری مسابقه علمی با موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در همین راستا علاوه بر مسابقه علمی، مسابقه وبلاگ‌نویسی برای عموم علاقمندان، به‌صورت شهرستانی برگزار شد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه‌ها ترویج کارهای مذهبی، فرهنگی و ملی در دانشگاه است، افزود: از دانشجویان فعال و برگزیده در این هفته تقدیر به‌ عمل خواهد آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار