تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخبار ضدو نقیض از سرنوشت قذافی / سي‌ان‌ان: عائشه قذافي به تونس يا الجزایر گريخته است
http://previous.presstv.ir/photo/20110303/faghihi20110303171113293.jpg

در حالي كه برخي منابع غیر رسمی لیبی از دستگيري قذافی در 10 کیلومتری طرابلس خبر مي‌دهند برخي گزارش‌ها هم از خروج وي از طرابلس حكايت دارد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انقلابیون لیبی، اخبار ضد و نقیضی از سرنوشت قذافی منتشر شده است.

بنا بر گزارش‌، قذافی در 10 کیلومتری غرب طرابلس دستگیر شده است.

این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های گروهی هيچ خبري از دستگیری قذافی منتشر نکرده‌اند و منابع رسمی نیز از تائید این خبر خودداری کرده‌اند.

از سوي ديگر یک منبع دیپلماتیک در پایتخت لیبی اعلام کرد که سرهنگ معمر قذافی همچنان در طرابلس است.

به گزارش فارس به نقل از الیوم السابع، یک منبع دیپلماتیک در پایتخت لیبی اعلام کرد که سرهنگ معمر قذافی همچنان در منزل خود در طرابلس است.

این مقام دیپلماتیک که بر اساس گزارش اين پايگاه خبري طي هفته‌های گذشته با قذافی شخصا دیدار کرده بود، تاکید کرد که او همچنان در مقر خود در "باب العزیزیه" است.

از سوي ديگر خبرنگار بين الملل خبرگزاري فارس با دبير كل جنبش ملي ليبي درباره اين خبر سوال كرد كه وي پاسخ داد: قذافي ليبي را ترك نكرده است و تنها اين احتمال وجود دارد كه از طرابلس گريخته باشد.

"مفتاح لملوم" درمورد خبرهايي درباره پنهان شدن يا گريختن قذافي به ديگر كشورها، گفت: هنوز خبر موثقي درباره محل اختفاي قذافي يا آنكه فرار وي به ديگر كشورها، وجود ندارد اما از آنجايي كه فرزندانش در طرابلس بودند،‌ معتقدم كه وي هنوز در ليبي است و به احتمال زياد طرابلس را فقط ترك كرده است. من معتقدم كه وي هنوز از ليبي خارج نشده است.

سي‌ان‌ان: عائشه قذافي به تونس يا الجزائر گريخته است

http://img.irna.ir/1390/13900521/30516635/30516635-1521348.jpg

پس از آنكه روز گذشته منزل دختر قذافي در طرابلس به تصرف مخالفان در آمد، يك شبكه خبري از فرار وي به تونس يا الجزائر خبر داد.

به گزارش فارس، شبكه خبري "سي‌ان‌ان" در گزارشي خبر داد كه همچنان محل پنهان شدن "معمر قذافي" معلوم نيست و حتي هيچگونه خبري درباره سرنوشتش وجود ندارد.
 
اين در حالي است كه پيش از اين، سيف‌الاسلام و ساعدي و همچنين محمد قذافي كه پسر قذافي از همسر نخستش است، دستگير شده‌اند.
 
بر اساس اخبار، سيف‌العرب قذافي نيز پيشتر در بمباران‌هاي هوايي ناتو كشته شده است.

سي‌ان‌ان گزارش داد كه "عائشه قذافي" به همراه "هانيبعل قذافي" يكي ديگر از پسران ديكتاتور ليبي به تونس يا الجزائر گريخته‌اند.
 
مخالفان قذافي عصر روز گذشته منزل عائشه را به تصرف در آوردند و برخي از خودروهايي كه در منزلش بود را ضبط كردند.
 
هنوز خبر مشخصي درباره  سرنوشت "خميس قذافي" يكي ديگر از پسران قذافي وجود ندارد. اين در حالي است كه پيشتر خبرهايي درباره كشته شدن وي در بمباران‌هاي هوايي منتشر شده بود اما تلويزيون دولتي ليبي با انتشار فيلم‌هايي از خميس،‌ كشته شدن وي را رد كرد.
:
:
:
آخرین اخبار