تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۶۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان ميزبان نشست تخصصی شورای راهبردی گردشگری سلامت
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از برگزاری دومین نشست تخصصی شورای راهبردی گردشگری سلامت در استان خوزستان خبر داد.

افشین حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این نشست تخصصی در استان خوزستان اظهار کرد: شورای راهبردی گردشگری سلامت در استان‌ها به‌ منظور تسهیل در راه‌اندازی و بهبود خدمات‌دهی در این بخش در خوزستان گرد هم می‌آیند.

وی با اشاره به این که هدف‌گذاری در این زمینه بسیار بلند است خاطرنشان کرد: برای استان خوزستان هدف‌گذاری بلندی برای جذب گردشگران کشورهای همسایه انجام‌ شده است و در حال تسهیل حضور بیماران از این کشورها در ایران هستیم.

حیدری با اشاره به این که گردشگری سلامت بسیار می‌تواند ارزآوری داشته باشد گفت: با وجود قرابتی که بین ایران و کشورهای همسایه مانند عراق وجود دارد ایران می‌تواند بهترین مقصد برای گردشگران سلامت در منطقه به شمار آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان افزود: پیشرفت‌های بسیار زیاد علم پزشکی در ایران و تجهیز بیمارستان‌ها و اماکن تخصصی ارايه خدمات پزشکی در استان‌ها می‌تواند شرایط را برای تحقق اهداف بلندی که برای این گردشگری دیده‌شده است بهبود بخشد.

حیدری بيان کرد: در نشست تخصصی گردشگری سلامت که قرار است پنج‌شنبه (13 آذر 93) در استان خوزستان برگزار شود قرار است راهکارهای جذب گردشگران بیشتر در استان‌های جنوب غرب کشور بررسی شود.

وی تاکید کرد: این همایش و نشست قرار است در اهواز و در هتل پارس برگزار شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار