تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجید ناصری‌ نژاد:
دولت امکانات آموزشی خوزستان را افزایش دهد
هم‌اکنون دانش‌آموزان شهرستان شادگان مجبور به تحصیل در کانکس هستند، اگر چه نسبت به گذشته وضعیت بهتر شده، اما کماکان با وضع مطلوب فاصله زیادی داریم/ وضعیت مدارس شهرستان شادگان از نظر استحکام و مقاومت در شرایط نامناسبی قرار دارد٬ بخشی از مدارس شادگان تخریبی هستند که آموزش و پرورش باید نسبت به اصلاح این وضعیت اقدام‌های لازم را انجام دهد
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که هم‌اکنون مدارس کپری در شهرستان شادگان جمع‌آوری شده است، گفت: دولت به‌ویژه وزارت آموزش و پرورش باید برای ارتقاء سطح آموزشی استان خوزستان و شهرستان شادگان برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهد.

به گزارش خانه ملت،"مجید ناصری‌نژاد" از جمع شدن مدارس کپری در شهرستان شادگان خبر داد و افزود: هم‌اکنون دانش‌آموزان شهرستان شادگان مجبور به تحصیل در کانکس هستند، اگر چه نسبت به گذشته وضعیت بهتر شده، اما کماکان با وضع مطلوب فاصله زیادی داریم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که هم‌اکنون وضعیت مدارس شهرستان شادگان از نظر استحکام و مقاومت در شرایط نامناسبی قرار دارد٬ گفت: بخشی از مدارس شادگان تخریبی هستند که آموزش و پرورش باید نسبت به اصلاح این وضعیت اقدام‌های لازم را انجام دهد.

وی یاد‌آور شد: تمامی مردم در روستاهای شادگان به‌صورت ثابت زندگی می‌کنند، بنابراین باید فضاهای آموزشی استاندارد در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

ناصری‌نژاد، با بیان این که یکی از معضل‌های دانش‌آموزان شهرستان شادگان کمبود کادر آموزشی است٬ تصریح کرد: این موضوع در سفر سوم هیأت دولت برای حضور ۵۰۰ نفر به تصویب رسید، اما متأسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، تأکید کرد: دولت به‌ویژه وزارت آموزش و پرورش باید برای ارتقاء سطح آموزشی استان خوزستان و شهرستان شادگان برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهد.

:
:
:
آخرین اخبار