تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۵۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگيری كلاهبردار 60 ميليارد ريالی در انديشمك
معاون اجتماعی نيروی انتظامی خوزستان از دستگيری كلاهبردار 60 ميليارد ريالی در انديشمك خبر داد.

سرهنگ سيد رحمان موسوي اظهار كرد: طی شكايت شركتي در شهرستان انديمشك مبني بر برداشت غير قانوني مبلغ 60 ميليارد ريال از حساب اين شركت توسط يكي از اعضاي هيئت مديره، بلافاصله موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پليس با آغاز تحقيقات گسترده و تخصصي متوجه شدند متهم با استفاده از جعل اسناد مالي شركت اقدام به برداشت غير قانوني به مبلغ 60 ميليارد ريال از شركت مذكور کرده و متواري شده است.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي خوزستان تصريح كرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي محل اختفاي متهم به هويت (ع.س) شدند كه در يك اقدام غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.

موسوي بیان كرد: متهم به برداشت غير قانوني از حساب شركت اعتراف كرده است. تمام مبلغ برداشتي به حساب شركت برگردانده شد.

وي  با اشاره به تحويل متهم به مراجع قضايي خاطرنشان كرد: مديران شركت با درايت و هوشياري افراد امين و متدين را به كار گيرند تا از فرصت هر گونه جعل و كلاهبرداري جلوگيري شود.

كشف 653 ميليون ريال كالاي قاچاق در خرمشهر

معاون اجتماعي نيروي انتظامي خوزستان بيان كرد: ماموران انتظامي خرمشهر در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز حين كنترل خودروهاي عبوري از محورهاي مواصلاتي شهرستان به دو دستگاه كاميون مضنون و با استفاده از علائم هشدار دهنده آن ها را متوقف كردند.

موسوي در پايان گفت: در بازرسي هاي انجام شده از اين خودروها انواع كالاي قاچاق از جمله 104 كارتن چاي خراجي، 460 كارتن انواع آب ميوه و همچنين تعداد 98 كارت دارو جمعا به ارزش تقريبي 653 ميليون ريال كشف شد كه در اين رابطه سه متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده راهي مراجع قضايي شدند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار