تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روایتی جدید از نحوه کشته شدن امام موسی صدر
العالم نوشت :

نماینده شورای انتقالی لیبی در قاهره تاکید کرد، رژیم معمر قذافی دیکتاتور لیبی امام موسی صدر را پس از گفت و گویی درباره مذهب شیعه به شهادت رسانده است.

 "عبدالمنعم الهونی" در گفت و گویی با روزنامه المصری الیوم از دلیل مفقود شدن امام موسی صدر و همراهانش در جریان سفرش به لیبی پرده برداشت.

الهونی گفت: "در جریان سفر امام موسی صدر و همراهانش به لیبی، بین او و قذافی  گفت و گویی پیش آمد؛ همان طور که می دانید قذافی مدعی آگاهی از همه امور سیاسی و دینی است".

وی خاطرنشان کرد: "در این دیدار قذافی به مذهب تشیع پرداخت و در آن تشکیک کرد؛ ولی پاسخ امام موسی صدر بسیار سخت بود، و او قذافی را به ناآگاهی از علوم دین اسلامی بصورت کلی، و همچنین ناآگاهی از مذهب شیعه و سنی متهم کرد".

نماینده شورای انتقالی لیبی در قاهره افزود: "پس از آن قذافی به امام موسی صدر دشنام داد؛ امام صدر نیز در مقابل قذافی را به خیانت و مزدوری متهم کرد".

الهونی در ادامه گفت: "پس از آن قذافی خواستار قتل امام موسی صدر و همراهانش شد؛ بعد از چند روز آنها در حضور قذافی و در اقدامی جنایتکارانه بصورتی کشته شدند که هیچ انسانی نمی تواند آن را تصور کند".
برچسب ها: امام موسی صدر
:
:
:
آخرین اخبار