تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۲۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملي‌پوش جودو: هدفم كسب سهميه المپيك ريو است
ملي‌پوش خوزستانی جودو گفت:‌ هدف اصلي من كسب سهميه المپیک ریو است و تمام تلاشم را براي به دست آوردن آن و كسب نتيجه مي‌كنم.

ناصر ناصري‌پور اظهار كرد:‌ من در شهرستان انديمشك زير نظر آقاي مختار خورنگ تمرين مي‌كنم. حدود دو ماه است كه بعد از بازي‌هاي آسيايي، اردوی تیم‌ملی تعطيل شده است و تا بعد از مسابقات قهرماني كشور دوباره اردوها شروع خواهند شد.

وي ادامه داد: خدا را شكر در حال حاضر از آمادگي بالايي برخوردارم. تمام تلاشم را مي‌كنم كه تا يك ماه ديگر در مسابقات كشوري حضور پيدا كنم و بتوانم قهرمان شوم. هدف نهایی من كسب سهميه المپيك است و تمام تلاشم اين است كه بتوانم بهترين نتيجه را در اين مسابقات كسب كنم.

ناصري‌پور درباره شرايط جودو در خوزستان و شهرستان اندیمشک، بيان كرد:‌ همان طور كه مي‌دانيد شهرستان انديمشك در جودو يك قطب كشوري محسوب مي‌شود و جودوكاران زيادي را به سطح اول كشور معرفي كرده است. متاسفانه شرايط در شهرستان براي جودو خوب نيست. يك سالن چندمنظوره در این شهرستان وجود دارد كه از امكانات خوبی برخوردار نیست و با ادامه اين شرايط، تمركز ما روي تمرينات‌مان بسيار كم مي‌شود.

وي ادامه داد: ‌قطعا اگر امكانات جودو در شهر ما بهتر شود، مي‌توان جودوكاران بسيار بيشتري را به سطح اول كشور معرفي و افتخارآفريني كرد.

ملي‌پوش 60- کیلوگرم جودو در پايان گفت:‌ اگر جودو از سوی استان حمايت بيشتري شود، خيلي بهتر خواهيم شد و مي‌توانيم مدال‌آوري كنيم. از مربيانم و از رييس هيات جودو استان كه بسيار به من كمك كردند نیز نهايت تشكر را دارم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار