تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۷۱۳۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های هفته کودک در آبادان و خرمشهر
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، برنامه‌های هفته ملی کودک در آبادان و خرمشهر را اعلام کرد.

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشت مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای آبادان و خرمشهر همزمان با هفته ملی کودک با برپایی برنامه‌های مختلف به استقبال کودکان می‌روند.

مازیار محمدزاده ببر با بیان این که مربیان و کارکنان کانون برنامه‌های خود را از 16 مهرماه همزمان با روز جهانی کودک آغاز خواهند کرد، افزود: برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در محل فلکه دریا قلی آبادان در 16 مهرماه، اجرای برنامه مشترک والدین و اعضا با حضور یک مشاور در خصوص حقوق کودک، برگزاری بازی‌های محلی در فضای سبز روبروی کانون شماره 3 آبادان در 17 مهرماه و دیدار اعضا و مربیان کانون پرورش فکری با امام جمعه آبادان در 19 مهرماه از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده این جشن ملی هستند.

وی، بازدید از مرکز ایتام و برگزاری جشن، اهدای قفسه کتاب و تهیه کیک با عنوان (روز جهانی کودک) در 20 مهرماه را دیگر برنامه جشن ملی کودک در آبادان معرفی کرد که توسط کانون اجرا خواهد شد.

این کارشناس فرهنگی، پیرامون برنامه‌های کانون پرورش فکری خوزستان در هفته ملی کودک در شهرستان خرمشهر نیز توضیح داد: در 16 مهرماه اتوبوس شادی در مسیر جاده ساحلی خرمشهر راه اندازی می‌شود و در این روز همچنین با فرماندار و شهردار این شهر دیدار خواهند کرد.

محمدزاده ببر، برگزاری نشست مشترک اعضا و والدین با موضوع حقوق کودک و حضور یک مشاور در 17 مهرماه را دیگر برنامه جشن ملی کودک در خرمشهر عنوان کرد و گفت: در این روز مربیان کانون با حضور کودکان ایستگاه بازی‌های محلی را در فضای روبروی کانون شماره 4 خرمشهر برگزار خواهند کرد.

وی در پایان برگزاری جنگ شادی در 19 مهرماه، اجرای جشن ملی کودک با همکاری چهار مرکز خرمشهر در جزیره مینو در 20 مهر و برگزاری جنگ شادی در هر چهار مرکز کانون شهرستان خرمشهر در 22 مهرماه را دیگر برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک در این شهرستان معرفی کرد و یادآور شد: مراکز کانون آبادان و خرمشهر از 16 تا 22 مهرماه آماده استقبال از کودکان هستند و از آن‌ها دعوت می‌شود تا در جشن متعلق به خودشان حضور یابند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار