تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۰۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ولایتی: اکثریت اصولگرایان 8+7 را قبول دارند
گروه 8+7 حاصل یکسال تلاش است و پس از انقلاب چنین مجموعه ای که متشکل از متدینین و پیش کسوتها مبارزین مسلمان و بزرگان روحانیت بوده باشد وجود نداشته و امروز به میدان آمده اند / آیت الله مهدوی کنی پرچم وحدت اصولگرایان را در دست گرفته اند
عضو کمیته داوری و نظارت جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر اینکه گروه 8+7 مورد قبول اکثریت اصولگرایان است،گفت: آیت الله مهدوی کنی پرچم وحدت اصولگرایان را در دست گرفته اند.

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی عضو کمیته داوری اصولگرایان در کانون اعضای حزب موتلفه اسلامی استان تهران  با اشاره به وضعیت گروه 8+7 اظهار داشت: گروه 8+7 حاصل یکسال تلاش است و پس از انقلاب چنین مجموعه ای که متشکل از متدینین و پیش کسوتها مبارزین مسلمان و بزرگان روحانیت بوده باشد وجود نداشته و امروز به میدان آمده اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آیت الله مهدوی کنی پرچم وحدت اصولگرایان را در دست گرفته اند، تصریح کرد: آیت الله یزدی از این تشکل حمایت کرده اند و این ساز و کار مورد قبول اکثریت اصولگرایان است ، این گروه بی سابقه و یا کم سابقه است.

ولایتی تاکید کرد: تشکیل گروه 8+7 نشان از احساس تکلیف شرعی در مقابل مخاطراتی است که از نبود اتحاد حاصل می شود و اگر اینچنین نبود هیچگاه جامعتین حضور نمی یافتند.

وی افزود: تقریبا همه کسانی که به نوعی به عنوان اصولگرایان سرشناس شناخته می شوند در این گروه حضور داشته و یا نماینده دارند که وجود این گروه پدیده بسیار مبارکی است و امید بسیار زیادی برای وحدت اصولگرایان داریم.

عضو کمیته داوری اصولگرایان در پاسخ به سئوالی درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده گفت: حضور اصلاح طلبان به خودشان مربوط است ، شورای نگهبان هر کسی تحت هر عنوانی و نامی و یا گروهی که به نظام جمهوری اسلامی اعتقادی ندارد و یا حرکت اش ضد جمهوری اسلامی است ، صلاحیت اش را تائید نمی کند.

وی افزود: کسانی که مخالف جمهوری اسلامی هستند می دانند اگر در چارچوب نظام کار نکنند باید به زیر پرچم آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها بروند.

ولایتی بیان داشت: افرادی که تاریخ مصرفشان گذشته و به دامن آمریکایی ها پناه بردند به فلاکتی افتاده اند که تصورش را نمی کردند، آنها دنیا را نمی شناسند و نمی دانند که کشورهای غربی و حاکمان غرب به هیچ کس رحم نمی کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که با جمهوری اسلامی و مردم در می افتند و امید به حمایت آمریکایی ها دارند به سرنوشت شاه ملعون مبتلا می شوند.

عضو کمیته داوری اصولگرایان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نماد مشروعیت نظام ولی فقیه است و اصل ولایت فقیه اصل طراز اول حاکمیت فقها است و مشروطه را که علما پایه ریزی کردند مقدمه ولایت فقیه بود و هر کس خلاف نظر ولی فقیه که نماد مشروعیت نظام است عمل کند خلاف مشروعه عمل کرده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تمدن اسلام اظهار داشت: امروز مسلمانان جهان همان شور مسلمانی صدر اسلام را دارند و از شور آنها کم نشده است و امروز نماز جماعت در کشورهای اسلامی نشان از شور مسلمانی است چرا که اسلام زنده است و دعوت به ارزشهای اسلامی همان چیزی است که ما از آن به عنوان بیداری اسلامی یاد می کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار