تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۷۰۲۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث کتابخانه‌ای در «سادات حسينی»
ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه از واگذاری یک باب ساختمان جهت راه‌اندازی کتابخانه عمومی در دهستان سادات حسینی خبر داد.

نادر مرادی‌فر با اعلام این خبر گفت: یک باب ساختمان به مساحت 350 متر مربع و زیر بنای 200 متر مربع توسط یکی از خیرین بزرگوار شهرستان ایذه به نام حمزه‌علی خادمی جهت راه‌اندازی کتابخانه عمومی در روستای ملاح سادات حسینی به نهاد کتابخانه‌های عمومی اهدا شد.

مرادی‌فر بيان كرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان پیشانی فرهنگ در سطح جامعه خدمات متنوع فرهنگی به مردم ارايه می‌دهند و باید این فضا در روستاهای فاقد کتابخانه ایجاد، تقویت و توسعه یابد.

مرادی‌فر ادامه داد: منطقه سادات حسینی در پشت دریاچه سد کارون 3 با چندین روستا و جمعیت 10هزار نفری فاقد هر گونه مکان فرهنگی است که با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این کتابخانه در یک ماه آینده گام مهمی به سمت رشد و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان ایذه به خصوص در این منطقه برداشته خواهد شد.

ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه خاطرنشان كرد: یکی از تلاش‌های اداره کتابخانه‌های عمومی جلب مشارکت‌های خیرین بزرگوار شهرستان است که این کمک‌ها و حمایت‌ها شامل اهدای زمین، اهدای ساختمان، اهدای کتاب، اهدای تجهیزات، کمک‌های نقدی و... است و می‌تواند به پیشرفت فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی قوت بیش‌تری ببخشد و نیازهای فرهنگی شهرستان را برطرف كند.

وی گفت: ما از همه نوع کمکی که توسط خیرین بزرگوار شهرستان در جهت ارتقای فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ عمومی شهرستان باشد استقبال خواهیم کرد و کلیه این کمک‌ها به نام خیرین بزرگوار در کتابخانه‌های عمومی به ثبت خواهد رسید.
:
:
:
آخرین اخبار