تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۷۰۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استراتژی‌های رضاييان برای حفظ نفت مسجدسلیمان در لیگ‌برتر
مسعود رضاییان با تایید خبر انتصاب خود به‌عنوان مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: امروز (روز دوشنبه) حکم مدیرعاملی این باشگاه به من ابلاغ شد
وی ادامه‌داد: روز گذشته مذاکرات نهایی نشده بود و با توجه به این‌که پیش از این خودم در فوتبال تجربه کرده‌ بودم که همه چیز تمام شده ‌اما در لحظه آخر تغییر می‌کند، این‌بار می‌خواستم بعد از امضا شدن قراردادم این مطلب را به‌صورت رسمی اعلام کنم.

مديرعامل جديد نفت مسجدسليمان گفت: هدف اوليه باشگاه در حال حاضر حفظ تيم در ليگ برتر است و ما هم براي تحقق اين اهداف، سه چهار استراتژي‌ داريم.

مسعود رضاييان اظهاركرد: ‌معمولا مديرعامل اهداف را تعيين نمي‌كند و باشگاه اين اهداف را مشخص مي‌كند. مديرعامل استراتژي‌ها و راه‌هاي رسيدن به اهداف را طراحي مي‌كند.

وي بيان‌كرد:‌ هدف اوليه باشگاه در حال حاضر حفظ تيم در ليگ برتر است و ما هم براي تحقق اين اهداف، سه چهار استراتژي‌ داريم. اولين استراتژي ما تقويت كمي بازيكنان است، يعني ما يكسري بازيكنان داريم و شايد يكسري از بازيكنان را كه بايد در تيم باشند، نداشته باشيم. مثلا تيمي كه كم گل مي‌زند، همه به فكر اين هستند كه خط حمله آن تقويت شود. خوشبختانه تيم يك بازيكن برزيلي جذب كرده و البته من هنوز آن را نديده‌ام و بايد ديد كه او به چه صورت است.

مديرعامل جدید باشگاه نفت‌مسجدسليمان گفت: نيم‌فصل فرصتي براي ‌تيم‌ها است كه بتوانند نقاط ضعف‌شان را برطرف كنند و ما هم از اين فرصت استفاده مي‌كنيم اما تا آن موقع، نمي‌توانيم از نظر كمي خيلي روي تيم تاثير بگذاريم. ما باید روحيه، انگيزه و روان بازيكنان موجودمان را ارتقا ببخشيم و بايد براي پیروزی بازيكنان پاداش مناسبي در نظر بگيريم.

وی ادامه‌داد: به هر حال بخش اصلي کار، عوامل انگيزشی است، یعنی آن‌جا كه بردن و نباختن براي بازیکنان انگيزه باشد و اين چيزي نيست كه از بيرون وارد تيم شود؛ ما بايد اين فرصت را به بازيكنان بدهيم تا انگيزه‌هاي دروني خودشان را بشناسند و از آن استفاده كنند و براي بردن وارد زمين شوند.

رضاییان خاطرنشان‌كرد: درخصوص كادرفني تيم هم بايد بگويم، هدت ما حمايت از كادر موجود است. ما حاضر هستیم کادرفنی را با نظر خودشان، برای ارتقا سطح كمي و كيفي تقويت كنيم. مثلا اگر آن‌ها لازم ديدند که نیاز است يك روانشناس ورزشي يا آناليزور به كادر اضافه شود این‌کار را انجام می‌دهیم تا گروه‌شان كامل و علمي شود و بتوانند اهداف‌شان را پيش ببرند.

وی درباره این‌که پس از اصرار باقری‌نیا بر استعفا گزینه‌های داخلی و خارجی برای هدایت تیم مطرح شده است، گفت: نه من و نه باشگاه هيچ‌گونه نيازي بر تغيير كادرفني نمي‌بينيم. من نيازي نمیبینم كه مربي خارجی بياوريم و نظر من و باشگاه اين است كه باقري‌نيا حفظ شود.

مديرعامل جديد باشگاه نفت مسجدسليمان عنوان‌كرد: من از دو برابر توان هميشگي خودم استفاده خواهم كرد؛ يعني يك موتور اضافه روشن مي‌كنم تا جواب اين اعتماد را بدهم. وقتي كسي به شما مي‌گويد به ما كمك كنيد، اگر این کار را انجام ندهید، نام خودتان را خدشه‌دار كرده‌ايد و من هم به خاطر مردم، باشگاه و خودم هم كه شده است، چند برابر تلاش مي‌كنم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی بتوندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
0
باسلام علی بتوندی ازاهواز ، از شما انتظاردارم تیمی ببندید که در شأن شهر وهوادارانتان باشد خیلی ازتیم های بزرگ کشور مشکل نداشتن هوادار،دارن ولی ولی این تیم نفت وقتی بازی می کند حکم بازی ایران استرالیا رو برای مردم مسجدسلیمان دارد به داداین تیم برسید 1
:
:
:
آخرین اخبار