تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۶۹۵۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش خبر داد :
اهدای یک باب ساختمان کتابخانه به شوش
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش از اهدای یک باب ساختمان به‌منظور بهره‌برداری کتابخانه عمومی توسط یکی از خیرین این شهرستان خبر داد.

رضا جوروند در بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهرستان اظهار کرد: خیرین شهرستان شوش یکی از بزرگترین سرمایه‌های معنوی کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان هستند که تا کنون کمک‌های بسیار زیادی را به کتابخانه‌های عمومی کرده‌اند.

وی افزود: خیرین این شهرستان با کمک‌های خود به حوزه فرهنگ در تلاش هستند که بتوانند به عرصه فرهنگی این شهرستان بهبود بخشیده و این امر از هر راهی از جمله اهدای زمین، اهدای ساختمان، اهدای تجهیزات، کمک‌های نقدی، اهدای کتاب و... بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری توسط یکی از خیرین بزرگوار شهرستان یک باب ساختمان با زیربنای یکصد و 50 مترمربع و مساحت 250 مترمربع برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی در روستای سد شاوور از توابع شهرستان شوش اهدا شده است.

جوروند ادامه داد: این ساختمان، به زودی از طریق اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان این کتابخانه مجهز و برای بهره برداری در این روستا افتتاح خواهد شد تا عموم مردم منطقه بتوانند از نعمت کتاب و کتابخانه بهره مند شوند.

وی با اشاره به جمعیت 3 هزار نفری روستای سد شاوور خاطرنشان کرد: گسترش فضاهای فرهنگی در روستاها موجب تحکیم فرهنگ غنی روستاها، تربیت نسلی آگاه با اطلاعات عمومی بالا، ارتقای فرهنگ عمومی روستا، رشد علمی منطقه و ... می‌شود که در نهایت این عمل موجب ساخت ایرانی آباد خواهد شد.

در ادامه این بازدید،‌ سیده مطرا موسوی خیر روستای سد شاوور نیز هدف خود را از این اقدام خداپسندانه، گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این روستا، ارتقای وضعیت فرهنگی روستا، رشد نسلی آگاه و کتابخوان در این کتابخانه و کمک به دانش آموزان و جوانان روستا برای استفاده از کتاب و کتابخانه بیان کرد و گفت: اعتقاد دارم کتاب و کتابخانه‌ به عنوان سرمایه‌های علمی و فرهنگی نسل جوان و نوجوان مورد نیاز ضروری هر منطقه است.
:
:
:
آخرین اخبار