تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۹۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
پروژه‌های ناقص در هفته دولت افتتاح نمی‌شوند
معاون بودجه و برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: در پروژه‌های هفته دولت به فرمانداران اعلام کرده‌ایم که پروژه‌هایی که حتی یک‌هزارم درصد از آنها باقی مانده، بهره‌برداری و افتتاح نشود.

امید حاجتی امروز اظهار داشت: دولت و مسئولان استان صداقت و شفافیت را در عملکرد خود نشان می دهند و به این اصل پایبند هستند.

وی با بیان اینکه همه معتقدیم که اگر اتفاقی بیفتد باید همفکری و اطلاع رسانی شود افزود: اطلاعات باید به درستی اشاره و  منعکس و بر اساس آمار صحیح منعکس و تاکید شود.

معاون بودجه و برنامه‌ریزی استاندار خوزستان با اشاره به پروژه‌‌های هفته دولت تصریح کرد: در پروژه‌های هفته دولت به فرمانداران اعلام کرده‌ایم که پروژه‌هایی که حتی یک‌هزارم درصد از آنها باقی مانده، بهره‌برداری و افتتاح نشود.

حاجتی با بیان اینکه می‌خواهیم بر اساس واقعیت‌ها  حرکت کنیم و هر جایی مشکلاتی هست آنها را برطرف سازیم اضافه کرد: واقعیت‌ها را نشان می‌دهیم تا بتوانیم در راستای پیشرفت حرکت کنیم.

وی با اشاره به نشست دولت با اصحاب رسانه که هفته گذشته در قالب گفت‌وگو و تبادل نظر در اهواز برگزار شد گفت: این رویکرد، رویکرد خوبی است و برای نخستین‌بار تشکیل شده است.

معاون بودجه و برنامه‌ریزی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم که در پایان به اهداف مورد نظر هر دو طیف اصحاب رسانه و دولت برسیم.

حاجتی متذکر شد: این نشست‌ها سبب می‌شود رسانه‌ها با دولت صمیمی‌تر شوند و اصحاب رسانه به عنوان نماینده مردم برای عنوان سوالاتی که از سوی مردم برای دولت طرح شده در تلاش باشند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مسئولان اجرایی نیز باید پاسخگو باشند تا با تعامل صحیح و به موقع از هر دو طرف (دولت و رسانه‌ها) بتوانیم پیشرفت کشور و به‌دنبال آن استان را رقم بزنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار