تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقتی 20:30 مجرم اصلی را گم می کند + فیلم مصاحبه با بازداشت شدگان بوستان آب و آتش
سعید محتمشی در وبلاگش نوشت :

بی شک تمام کسانی که دلسوز نظام هستند و نگرانی حرمت خون شهدا را دارند از اتفاقات هفته گذشته که در برخی از بوستان های تهران رخ داد نه تنها خوشحال نشدند بلکه قلبشان نیز به درد آمده است. مطمئنا کسی با شادی مخالفتی ندارد. نه اسلام با تفریح شاد و سالم مخالف است و نه مسلمان و نه کسی که دلش برای حرمت خون شهدا می تپد!

اما لازمه هر تفریحی یک سری اسباب و وسیله هست. نه تنها در تفریح بلکه در هرکاری وقتی پا از حد مجاز فراتر گذاشته، کار از تعادل خارج و پای افراط و تفریط وسط کشیده می شود؛ آن کار خراب می شود.

کسی در جمهوری اسلامی، در ایران و در تهران نه تنها با تفریح سالم مخالف نیست بلکه تشویق هم به تفریح صورت می گیرد اما اینگونه تفریحات در هر جامعه ای باید در چهارچوب قوانین و عرف آن کشور باشد.

این جوانان فقط به نیت تفریح در بوستان آب و آتش گرد هم جمع شده بودند اما بزرگترین اشتباه آنها این بود که عرف و شرع را رعایت نکردند و این تفریح شکل مختلط به خود گرفت و از حد شرع تجاوز کرد و کار به جایی رسید که بیننده تصور می کرد تمامی افراد در حال تفریح! به یکدیگر محرم هستند!!!

این اشتباهی بود که این افراد به آن دچار شده اند اما متأسفانه شب گذشته در یکی از بخش های خبری اتفاقی افتاد که اشتباهی به مراتب فاحش تر از اشتباه اعضا گروه گندکشان فیس بوک بود.

بخش خبری 20:30 به شکلی با بازداشت شدگان این اتفاق مصاحبه کرد که در نگاه اول احساس می کردی این افراد عضو یک گروهک تروریستی، قاچاق مواد مخدر ، یا قاتل و یا مجرمی هستند که اینگونه مورد بازجویی قرار گرفته اند.

براستی بخش خبری 20:30 اگر دلسوز آرمان های شهداست چرا چنین برنامه ای را با ضاربان روحانیون امر به معروف و نهی از منکر انجام نداد؟

چرا چنین اتفاقی برای قاتل مرحوم روح الله داداشی در سیما نیفتاد؟

چرا چنین برخورد شدیدی با مجرم اسیدپاش بر صورت آمنه بهرامی صورت نگرفت؟

در ضمن صداوسیما باید توجه داشته باشد که با این کار اولاً خود رسانه ای شد که این عمل قبیح در شهرهای دیگر نیز گسترش یابد و به ترویج این فساد کمک شایانی کرد.

دوماً آیا جرم این جوانان بیشتر بود از جرم قاتل روح الله داداشی؟ و اینهمه قاچاقچی مواد مخدر؟ که اینگونه در سیمای ملّی به تصویر کشیده شدند؟


:
:
:
آخرین اخبار