عبدالحمید عباس شیاری با بیان اینکه در راستای مقوله رضایتمندی مشترکین 18 مورد از خدمات برق به مشترکین از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه خواهد شد، اظهار کرد: فروش انشعاب و خدمات پس از آن به صورت رسمی به دفتر پیشخوان دولت واگذار شده است بهطوریکه درخواست انشعاب، تغییر نام، آزمایش کنتور، تاریخ نصب کنتور، جابهجایی کنتور، تسویه حسابهای مصرفی برق، جمعآوری موقت و دائم انشعاب، افزایش و یا کاهش قرارداد، اعمال کد خانوار، اعلام شکستگی کنتور (خرابی)، پلمب کنتور، اصلاح اطلاعات مشخصات مشترک، اصلاح قبض، صدور قبضالمثنی، وصول وجه قبض انرژی، وصول وجه قبض انشعاب، صدور هرگونه فیش (انشعاب ـ خدمات پس از فروش) و اعلام رقم کنتور از جمله خدماتی است که از این پس در دفاتر خدمات پیشخوان دولت انجام میشود.
وی در خصوص مزایای اجرای این طرح ادامه داد: تسریع در ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان، رضایتمندی بیشتر ارباب رجوع، پیگیری پرونده از تمام دفاتر پیشخوان خدمات دولت، کاهش عبور و مرور در شهر و کاهش ترافیک، صرفهجویی در زمان برای متقاضیان، صرفهجویی در هزینه رفت و آمد و گسترش پذیرش درخواستهای متقاضیان خدمات برق از جمله مزایای این واگذاری است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد: این شرکت در حال حاضر علاوه بر ارائه این خدمات در آینده نزدیک از طریق پیشخوان دولت زمینهای را برای شهروندان و مشترکین برق اهواز فراهم کرده که شهروندان بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق ورود به سایت این شرکت به آدرس (aepdco.ir.www) میتوانند همه خدمات مذکور را دریافت کنند.