تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۶۷۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار خريد و فروش مسكن همچنان در ركود
رييس انجمن صنفي انبوه‌سازان مسكن خوزستان گفت: در حال حاضر بازار مسكن در شرايط ركود قرار دارد كه براي بهبود اين وضعیت به حل مشكلات اين صنعت نيازمند هستيم.

سياوش ساعي‌فر اظهاركرد: نرخ مصالح ساختماني به صورت مرتب در حال افزايش است و نرخ خدمات اعم از دولتي و غيردولتي و نرخ دستمزدها نيز به همين شكل افزايش يافته است.

وي افزود: همه اين افزايش قيمت‌ها باعث افزايش قيمت ساخت و ساز مسكن مي‌شود و اين مساله توان مالي ساختمان‌سازها و انبوه‌سازان را به شدت كاهش داده است و بازاري براي فروش وجود ندارد.

ساعي‌فر تصريح‌كرد: ‌در خصوص برخي مشكلات صنعت ساختمان‌سازي نمي‌توان فعلا كار خاصي انجام داد اما در زمينه مشكلاتي كه مربوط به مراکز و ادارات دولتي و غيردولتي استان است مي‌توان اقداماتي را در جهت رفع برخي مشكلات صورت داد.

وي عنوان‌كرد:‌ از جمله اين ادارات مي‌توان به سازمان نظام مهندسي ساختمان، شهرداري‌ها، سازمان و شركت‌هاي آبفا، شركت‌هاي توزيع برق، ادارات ثبت اسناد و املاك و بانك‌ها اشاره كرد كه مي‌توانند با كوتاه‌كردن زمان پروسه‌هاي اداري و كاهش تعرفه‌ها به جاي افزايش به ما كمك كنند.

ساعي‌فر گفت: انتظار داريم تمام بانك‌ها در زمينه مسكن و ارائه تسهيلات فعال باشند و اين مساله فقط در بانك مسكن ختم نشود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: مسکن ، بازار مسکن
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صادق اهوازی
|
Kazakhstan
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
سلام
من پارسال یزد بودم و از مدیریت شهرسازی این استان لذت بردم همه اپارتمان سازی شهر یزد را فقط به منطقه صفاییه محدود کرده اند انهم با بلند مرتبه سازی و مدیریت صحیح اپارتمان نشینی و در شهر اصلا خبری از مردم ازاری اپارتمان سازی نیست و بافت سنتی این شهر کماکان بکر بکر است امیدوارم مدیران ما از این مدیریت الگوی مناسب بگیرند وبا اعزام کارشناسان دانا از این فرایند خوب استفاده بهینه کنند در ضمن قیمت نرخ اپارتمان در این شهر تقریبا نصف اهواز است .
:
:
:
آخرین اخبار