تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۶۶۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دریایی بندر خرمشهر خبر داد ؛
افزایش واردات خودرو به بندر خرمشهر
معاون دریایی و بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد 549 درصدی ترانزیت و واردات خودرو در این بندر خبر داد.

ابوطالب گرایلو امروز ضمن اعلام افزایش ترانزیت و واردات خودرو از بندر خرمشهر اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 2 هزار و 324 دستگاه خودرو به بندر خرمشهر وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 549 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزایش شعاع تردد خودروهای پلاک اروند را مهم‌ترین علت افزایش واردات خودرو به بندر خرمشهر دانست و افزود: با این دستورالعمل، شهرهای واقع شده در این محدوده می‌توانند خودروهای ناوگان تاکسیرانی، آتش‌نشانی و آمبولانس خود را از طریق این طرح تأمین کنند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به روند فزاینده واردات خودرو به منطقه آزاد اروند تصریح کرد: انواع مدل‌های سواری، آتش‌نشانی، آمبولانس، کامیونت‌باری و یخچالی از جمله خودروهای وارد شده به این بندر بوده که بخشی از آن نیز به کشور عراق ترانزیت شده است.

گرایلو در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد یک هزار و 508 دستگاه خودرو با تناژ 2 هزار و 962 به بندر خرمشهر وارد شده است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
1
چرا قوانین جدید در سایت سازمان منطقه آزاد تا کنون درج نشده است و کماکان قوانین قدیمی یعنی تردد تا مرکز استان آن هم فقط برای شهروندان آبادان و خرمشهر ،هنوز در سایت مذکور قرار دارد؟
:
:
:
آخرین اخبار