تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۶۱۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهردار اهواز:
اجرای زیرگذر در اهواز مشکل اما ممکن است
معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز با بیان اینکه اجرای تقاطع زیرگذر در اهواز مشکل اما ممکن است، گفت: شیرینی هر کاری به سختی آن است و نباید پروژه را به دلیل سختی کار رها کرد.

محمدعلی دوایی‌فر امروز اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح جوادالائمه روز گذشته با اعتبار 20 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و برنامه زمانبدی آن نیز عملی خواهد شد.همچنین پروژه میدان شریعتی در حال اجراست که تاکنون حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز تصریح کرد: ادارات و ارگان‌های اهواز در بحث اجرای پروژه‌های شهری بسیار ضعیف عمل می‌کنند که در هیچ جای دنیا چنین رفتارهایی را با شهرداری ندیده‌ام.

وی اضافه کرد: تقاطع غیرهمسطح خلیج ‌فارس، پل ولایت و تعریض پل سوم در حال اجرا و تقاطع غیرهمسطح توحید ـ چمران آماده کلنگ‌زنی هستند.تقاطع غیرهمسطح توحید ـ چمران معارضاتی داشت ولی وجود معارض دلیل بر تعطیلی کار نمی‌شود و برای اجرا باید وارد کار شد.

دوایی‌فر گفت: پل شهید بندر و پل روگذر میدان آیت‌الله بهبهانی در دستور کار قرار دارند و با کلنگ‌زنی آنها برنامه زمانبدی اجرا خواهد شد. پل روگذر آیت‌الله بهبهانی با طول حدود دو کیلومتر اجرا می‌شود که سه تقاطع را شامل شده و پروژه بزرگی است.

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز تصریح کرد: سعی می‌شود پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهید بندر و آیت‌الله بهبهانی از طریق بخش خصوصی اجرا شود ولی در صورتی که بخش خصوصی همکاری نکند مجبور هستیم که خود وارد کار شویم.در اهواز مشکل اصلی در همکاری ضعیف ارگان‌هاست که انتظار می‌رود روحیه بهتری برای اجرای پروژه‌ها از خود نشان دهند.
:
:
:
آخرین اخبار