تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۵۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلیلی:
همگرایی مسئولان به پیشبرد اهداف نظام کمک می‌کند
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت که همصدایی و همگرایی سران قوا و مسئولان نظام راه‌حلی نرم برای دستیابی به اهداف نظام است و هزینه‌های اداره کشور را کاهش می‌دهد.

اسماعیل جلیلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد لزوم همصدایی و همگرایی مسئولان قوا، خاطرنشان کرد: تمامی تاکیدات رهبری ناشی از تجاربی است که در دوره‌های مختلف وجود داشته و هزینه‌هایی که بر کشور تحمیل شده است.

وی افزود: برای جلوگیری از تحمیل هزینه در کشور انسجام، یکپارچگی، همدلی و همراهی مسئولان نظام ضروری است و به پیشبرد اهداف نظام و تسریع در عملیاتی شدن برنامه‌های ما در اسناد بالادستی کمک می‌کند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با بیان اینکه وجود همدلی بین مسئولان هزینه‌ها را در حوزه مدیریت بین بخشی کاهش می‌دهد، خاطرنشان کرد: این امر همچنین از تضاد و تعارض بین بخشی می‌کاهد و از سوء استفاده افراد از این فضا برای تامین منافع گروهی و جریانی و بعضا حتی سوء استفاده دشمنان از اختلافات برای ایجاد نفاق در جامعه جلوگیری می‌کند.

جلیلی ادامه داد: تاکیدات رهبری برای این است که ما حرکت‌مان را به سمت اهداف چشم‌انداز و برنامه‌های بالا دستی به پیش ببریم. در واقع این راه‌حلی نرم برای دستیابی به اهداف است و هزینه‌های اداره کشور را به شدت کاهش می‌دهد؛ چیزی که نیاز امروز جامعه ماست.

این نماینده اصولگرای مجلس درباره آسیب‌های همصدا نبودن مسئولان نظام، خاطرنشا کرد: وقتی برنامه پنجم را مرور می‌کنیم، می‌بینیم در حالیکه تنها یک سال به پایان اجرای برنامه مانده هنوز به بسیاری از اهداف دست نیافته‌ایم. چنین عملکردی ناشی از تضادها و سلیقه‌ای عمل کردن بوده در حالیکه اگر این همگرایی با وحدت، هدف‌گذاری مشخص و هدایت مقام معظم رهبری انجام شود سرعت دستیابی به اهداف نظام هم افزایش خواهد یافت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار