تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۴۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدافع اسبق تیم ملی فوتبال:
برابر آرژانتین نباید فقط دفاع کنیم
مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نباید در برابر آرژانتین تنها به فکر دفاع کردن باشیم.

فرشاد فلاحت‌زاده امروز با اشاره به دیدار آتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین از سری مسابقات جام جهانی 2014 برزیل گفت: آرژانتین با نیجریه تفاوت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن، داشتن بازیکنان خلاق و تاثیرگذاری مانند مسی است.

وی تصریح کرد: بازیکنانی مانند مسی، می‌توانند در یک لحظه نتیجه بازی را تغییر داده و از کوچک‌ترین روزنه‌ای برای ضربه زدن به حریف استفاده کنند.

این مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران که با این تیم سابقه قهرمانی آسیا را دارد، گفت: از سوی دیگر فوتبال ایران نیز دارای ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی است که قابل تامل بوده و نمی‌توان از کنار نام ایران به راحتی عبور کرد.

فلاحت‌زاده ادامه داد: با این وجود فوتبال ایران با آرژانتین از لحاظ تجربه، توانایی و سابقه قابل مقایسه نیست و نمی‌توان از جوانان کشورمان انتظار شکست آرژانتین و یاران مسی را داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران در برابر حریف آتی خود در جام جهانی از پیش بازنده است، گفت: زیبایی فوتبال به این است که هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه تیم‌ها برابر قدرت‌های بزرگ جهان نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

فلاحت‌زاده افزود: به عنوان نمونه هیچ کس از کاستاریکا انتظار خلق شگفتی را نداشت، اما دیدیم که با یک بازی خوب و هماهنگ، یکی از 4 تیم برتر دوره گذشته را با شکست 3 بر 1 بدرقه کردند.

وی تاکید کرد: اگر تیم ملی ایران برابر آرژانتین بازی منطقی و منظمی ارائه کرده و تنها به فکر دفاع صرف نباشد، می‌توانیم در مقابل این تیم نیز نتیجه خوبی کسب کنیم.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران بیان داشت: وقتی تیمی مانند بوسنی در نخستین حضور و تجربه جام جهانی می‌تواند به یاران مسی گل بزند، پس بازیکنان ما نیز این توانایی را دارند.

فلاحت‌زاده با تقدیر از عملکرد ملی‌پوشان برابر نیجریه گفت: تجربه بسیار خوبی برابر این تیم قدرتمند آفریقایی داشتیم و با این تجربه می‌توانیم برابر آرژانتین نیز نمایش خوبی از قدرت فوتبال ایران داشته باشیم.

وی در پایان متذکر شد: در برابر آرژانتین ما باید نیم نگاهی نیز به بازی سوم برابر بوسنی داشته و همه کارت‌های خود را به یکباره هزینه نکنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: تیم ملی ، آرژانتین
:
:
:
آخرین اخبار