تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۴۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک شهید دیگر برای دانشگاه خواجه نصیر
حسین مومنی دانشجوی جهادگر دانشگاه خواجه نصیر که در بازگشت از اردوهای جهادی در اثر سانحه رانندگی از دنیا رفته است به گفته رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیر شهید محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام نبی‌الله فضلعلی در گفتگو با مهر در این باره گفت: حسین مومنی دانشجوی مقطع کارشناسی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بود که در حین ماموریت اردوهای جهادی بر اثر سانحه رانندگی به شهادت رسید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیر در بیان خاطره‌ای از آخرین دیدار با شهید حسین مومنی گفت: دانشجویان جهادگر دانشگاه خواجه نصیر قبل از اینکه به اردوی جهادی اعزام شوند به دفتر نهاد مراجعه و درخواست تأمین مالی کردند که نهاد نیز با طیب خاطر درخواستشان را پذیرفت.

وی افزود: شهید حسین مومنی جوانی مودب و نجیب، پر جنب و جوش، فعال و درس خوان بود.

به گفته مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیر امسال 70 دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر در اردوی جهادی شرکت کردند.
مراسم بدرقه گروه‌های جهادی دانشجویان دانشگاه های تهران با حضور حجت الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار خراسانی رئیس سازمان بسیج سازندگی 20 تیر ماه در مسجد دانشگاه تهران برگزار شده بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
amir.ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
0
1
خدا رحمتش کند
:
:
:
آخرین اخبار