معاون سرمایهگذاری اداری کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: برخی از مراکز خدماتی بینراهی در استان از کیفیت و خدماتدهی مطلوبی برخوردار نیستند.
سیدحکمتالله موسوی امروز اظهار کرد: با بررسیهای انجام شده مشخص شده است که برخی از مراکز خدماتی بینراهی در استان خوزستان از کیفیت و خدماتدهی مطلوبی برخوردار نیستند و به این دلیل نظارت جدی بر این واحدها در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: تیمهای نظارتی از سوی میراث فرهنگی خوزستان و اداره کل حمل و نقل پایانههای استان برای این مهم انتخاب و تشکیل شدهاند و به صورت سرزده از مراکز موجود بازدید خواهند کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه نظارت در این زمینه بسیار دقیق خواهد بود، تاکید کرد: در این زمینه نظارت جدی خواهیم داشت و به واحدهای خدماترسان نیز 15 روز برای برطرف کردن مشکلات گزارش شده مهلت داده خواهد شد و در صورت عدم رفع مشکلات به صورت جدی با این مراکز متخلف برخورد خواهد شد.
موسوی افزود: استاندار خوزستان خود شخصا بر نظارت بر این اماکن تاکید داشته است و به این دلیل قرار است گزارش نظارتها بر این اماکن به استاندار خوزستان نیز ارائه شود.