تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملی پوشان جان سالم به در بردند / ایران 1 - مالدیو 0
ملی پوشان فوتبال کشورمان با برتری مقابل مالدیو یک گام دیگر به جام جهانی 2014 نزدیک شدند و به مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا صعود کردند.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، دور برگشت از مرحله دوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا امروز پنجشنبه با برگزاری دیدارهایی در قاره کهن پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه ملی شهر ماله به مصاف تیم ملی مالدیو رفت.

ملی پوشان فوتبال کشورمان که در بازی رفت مقابل تیم 160رنکینگ فیفا برتری 4 بر صفر را از آن خود کرده بودند در این بازی به برتری یک بر صفر رسیدند.

برای تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار پر برخورد مقابل مالدیو محمد رضا خلعتبری در دقیقه 1+ 45 موفق به گلزنی شد.

مالدیویها که شانس اندکی برای راهیابی به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی برخوردار بودند در دیدار مقابل تیم ملی کشورمان رو به خشونت آورده و بارها شاگردان کی روش را با خطا متوقف می کردند. خوشبختانه تیم کشورمان این بازی را بدون مصدوم به پایان رساند.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری 5 بر صفر مقابل مالدیو در دو بازی رفت و برگشت جواز حضور در مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا را بدست آورد.

قرعه کشی مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا روز شنبه در ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.

:
:
:
آخرین اخبار