تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۳۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد مقتدايي از عدم‌ توجه به ورزش‌وامور جوانان
استاندار خوزستان با تاكيد بر توجه به ورزش و امور جوانان، گفت: احساس من این است که در اين زمينه حساس نیستیم.

عبدالحسن مقتدایی در دومین جلسه شورای ورزش استان که امروز سه‌شنبه (13 خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: دو اداره‌كل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برای ما حساس هستند و اگر علمی کار نکنیم راه به جایی نخواهیم برد و بهترین شکل این است که منظم و با برنامه کار کنیم.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنم دوستان در استان علت موفقیت دو نهاد یعنی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و باشگاه فولاد را بررسی کنند. شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارگانی کاملا موفق است که این بیانگر این می باشد که اعضا و دبیرخانه آن حساب شده کار می کنند. باشگاه فولاد نیز با برنامه و منظم کار کرد و توصیه من در کل این است که این دو موردی که ذکر شد، مرور شود.

استاندار خطاب به اعضای شوراي ورزش استان بیان کرد: از دوستان می‌خواهم به کیانی‌زاده، مديركل ورزش و جوانان استان کمک کنند. ورزش و مجموعه امور جوانان باید مورد توجه قرار بگیرد و احساس من این است که روی چنین موضوعی حساس نیستیم و به نظرم باید به کادری که حضور دارند کمک کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: مجموعه‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مجموعه‌های مولدی هستند و خروجی های این دو مجموعه نیز پایه می باشند. انجام ندادن وظایف و کم‌کاری‌ها باعث رسوب مصیبت‌هایی می شود که شورای مبارزه با مواد مخدر باید برای آن وقت صرف کند. البته تربیت نیروی قهرمانی هم اصول دارد و وقتی خروجی محدود شود، دلال ها نیز زیاد خواهند شد، پس باید روی جوانان کار کرد.

مقتدایی افزود: جای گله دارد که نسبت به این موضوع احساس بی‌مسوولیتی می‌شود، پس بايد به کیانی‌زاده کمک کنیم، چرا كه در این زمینه چه شخصیت حقوقی و چه حقیقی مسوول هستیم و اگر از هر استعداد جوان استان استفاده نشود، ما در قبال این موضوع مسوول می‌باشیم. در کل اگر به ورزش توجه شود جامعه سالمی خواهیم داشت، پس به کارها نظم دهید و نسبت به آن‌ها حساسیت داشته باشید.

وی با بیان این‌که از زمان تشکیل شورای قبلی تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است، گفت: اگر اتفاقی به وجود بیاید در نتیجه در جامعه ورزش استان انقلابی رخ می‌دهد، پس باید جایگاه را برای خودمان مشخص کنیم و انتظارمان این است که با جدیت بیشتر کار کنیم و دوستان هم احساس مسوولیت داشته باشند. باید برای غنی‌سازی ورزش تلاش خود را انجام دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار