تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۳۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره

نحوه رسیدگی به شکایات مردمی در بخش خودرو

رییس اتحادیه لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز گفت: اگر متقاضی خودرو یا قطعات شکایت یا انتقادی از عملکرد و ارایه خدمات مراکز متولی در اهواز دارد، به صورت مستقیم به ما مراجعه کند تا به آن مشکل رسیدگی شود.

محمد بازرگان اظهارکرد: وقتی شکایات مردمی درباره عرضه و خدمات لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز به ما می‌رسد بلافاصله به آن شکایات رسیدگی خواهیم کرد.

وی افزود: نظارت ما شامل نظارت بر عرضه‌کنندگان لوازم یدکی، قطعات و نمایندگی‌های مجاز خودرو از جمله کامیون‌ها، سواری‌های داخلی و خارجی می‌شود.

بازرگان تصریح‌کرد: حدود یک‌هزار صنف مجاز شامل نمایندگی‌های خودرو و عرضه‌کنندگان لوازم یدکی در اهواز فعالیت می‌کنند و ما به شرایط و ضوابط کاری این اصناف اشراف داریم و اگر تخلفی صورت گیرد به آن رسیدگی خواهیم کرد.

وی عنوان‌کرد: اگر یک شکایت به نمایندگی‌های یا اصناف لوازم یدکی مربوط شود باید به آن رسیدگی کنند و در صورت عدم تمکین، این موضوع به مراجع مربوطه یعنی تعزیرات حکومتی ارجاع می‌یابد.

رییس اتحادیه لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز ادامه‌داد: اتحادیه علاوه بر دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی، به صورت مستمر از این اصناف بازرسی می‌کند. تلاش ما این است تا حتی‌الامکان مشکل متقاضی از طریق اتحادیه حل شود.

بازرگان گفت: متاسفانه امروز، نمایندگی‌ها به دلیل تولید کم خودرو، شرایط خوب و نرمالی ندارند اما توصیه می‌کنیم که نمایندگی‌ها مردمداری کنند و مشکلات مراجعین را به حداقل برسانند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار